2010年6月18日星期五

向浪漫進發 - 我的蜜月之旅 Day 4 - Day 6

繼續波蘭之旅喇!


Day 4


今日出發去克拉科夫(Kraków),克拉科夫係波蘭嘅南方,距離華沙要3個鐘火車車程,不過克拉科夫有值得一去嘅地方,就係佢未有被二次大戰所破壞,好多地方都仍然保留住二戰前嘅樣貌,加上佢有「歐洲第二個布拉格」之名、擁有全歐洲最大嘅古城,同時間有著名嘅鹽礦同集中營,非去不可。又可以影婚照哦!


睇下住乜嘢酒店先...



呢間Boutique Hotel好靚好精緻呀!


------> Amadeus old town boutique hotel



呢間好有vintage feel!!


------> Fortuna Bis


中午對埗之後就會酒店check-in, 然後就出發去華韋爾城堡(Zamek Wawelski),欣賞哥德式建築,一睹波蘭最大嘅吊鐘。



(Source: http://pl.wikipedia.org/wiki/Wawel, http://www.worldtravelimages.net/WTI.htm)


ZUJI search到有啲tour,可以係單車或者係東歐特色車都ok喎! 可以用另一個角度去感受一下克拉科夫!正呀!



------> Krakow Bike Tour



------> Krakow Trabant


城堡之旅後就行返去古城廣場(Rynek Główny),去國寶級嘅瑪利亞教堂(Mariacki Cathedral)



(Source: http://en.wikipedia.org/wiki/Main_Market_Square,_Krak%C3%B3w)


然後係古城廣場享受日落,古城廣場越夜越熱鬧,置身其中一定會開心呀!可以的話同當地人一齊玩都唔錯喎!


Day 5


今日心情應該係好沉重,因為讀過歷史嘅人都知道二次大戰係幾咁慘痛,而戰爭源頭波蘭更承受了非常慘痛嘅後果,所以我哋今日會去位於波蘭嘅集中營(Auschwitz – Birkenau)


雖然我同17號都好幸福,但要警醒自己要有幸福就一定唔可以「響屋企」有戰爭!



------> Auschwitz trip


 


(Source: http://en.auschwitz.org.pl/m/)


Day 6


今日又係文化遺產之旅,係歐洲真係無處不是文化遺產呀!是日目的地係威利士加鹽礦(Wieliczka Mine),係鹽礦裡面有宮殿,有用鹽造嘅教堂、水晶燈同人像!


報返個半日English tour都唔錯喎!



------> Salt Mine trip



(Source: http://en.wikipedia.org/wiki/Wieliczka_Salt_Mine)


參觀完鹽礦之後就返克拉科夫古城閒逛一下,因為今晚就要搭夜車離開波蘭去被喻為歐洲嘅寶石 捷克布拉格喇!好興奮呀!


 


下一站...捷克

沒有留言:

發佈留言