2012年7月10日星期二

17小時包包 - 楓糖栗子包

整包包真係有一種令人沉迷的魔力, 因為每次整包都會有唔同嘅效果, 唔到出爐嗰刻你都唔知成品會點, 就係呢種期待令我不期然中晒毒.

最近, 我為17小時包包而瘋狂, 因為包包成品真係好理想, 外脆內軟, 外型仲好堅挺, 而且keep得耐啲, 包包唔會咁易老化, 唔雪入雪櫃第二日個包都仲係好軟熟.  所以不得不瘋狂愛上17小時包包

星期六打好個中種, 17小時之後的星期日晚上我就開工.  今次都係跟仙姐本書試整楓糖栗子包.  早前去左台灣買左樽楓糖, 香到冇朋友.

開左KM打麵團, 成個麵團好光滑, 拉個薄膜出嚟好有彈性, 亦都係我喜歡用KM OR 人手搓包嘅原因, 可以完完全全睇實個包成型嘅過程.




最後發酵了



首先係造型包出爐, 係我整左咁耐以來最靚仔的.  開心死我了


加埋兩條方包, 頂晒角, 勁happy



9 則留言:

  1. Sweet 黃金太太2012年7月10日 上午8:30

    靚到無朋友囉!!!

    回覆刪除
  2. 我都係新手整麵包呀,不過我試過整2次頂角方包,都係差d頂唔哂呀....都唔知咩原因,可能都係技巧問題呀,所以我報左下個月去上堂學整包呀!!

    回覆刪除
  3. 焗得好靚呀! 楓糖粟子聽到都知吸引! 我都好想學做17小時包包, 但check了幾間書店都絕了版, 而家唯有等多幾個月等佢印左第三版先訂到。:(

    回覆刪除
  4. 賣得出架喎~~~個栗子包真係好靚仔呀!!!

    回覆刪除
  5. 很想食, 楓糖我尋左很耐, 結果係cc 買左樽, 下個target.....haha

    回覆刪除
  6. 我都有樽係屋企,你跟咩食譜整架?等我有時間又跟下你整先丫。

    回覆刪除
  7. :+:+:涼粉子:+:+:2012年7月19日 上午9:28

    我黎偷師的~~嘻~

    回覆刪除
  8. 我好耐無整17小時包包了, 楓糖栗子包, 好味呀.

    回覆刪除