2012年7月15日星期日

【深夜食堂煮婦同樂會第6話】泡菜豬肉炒年糕 (附食譜)

我真係後知後覺, 而家先知深夜食堂咁好睇.....最近真係不斷追看....電視版

我諗自己好快會追漫畫版了 

不得不讚電視版拍得非常細膩, 好有深度同心思 (日劇作風), 最重要係好WARM, 看了有時真係心裡一動, 眼泛淚光.

言歸正傳, 多謝偽主婦Ki琪將我加入成為深夜食堂煮婦同樂會其中一位煮友, 大家一齊煮煮玩玩, 一樂也.... 

去到第6話我先加入, 遲就遲左啲, 不過有心唔怕遲MA

今次係泡菜豬肉, 係漫畫版入面第63夜出現的.

一聽到呢個題目真係好開心, 因為我好LIKE食呢個餸.  泡菜總會係我雪櫃出現的.  久唔久一小碟用嚟送飯真係唔錯, 對腸胃又好.

有人喜歡炒泡菜豬肉配白飯, 有人喜歡加埋飯入去一齊炒.

不過我今日整得韓式一點, 因為早前買左包韓式年糕, 一直冇機會炒, 趁呢個機會清下冰箱都好呢.



材料: (一人份)
泡菜   隨意   (大片切幼身一點)
韓式辣醬  1湯匙
梅頭 10蚊  (切片)
韓式年糕   15條   
洋蔥   大半個  (切幼條)
糖   少許
米酒   少許
生抽   少許
蒜蓉  一粒  (切碎)
蔥      一棵  (切段)


做法:
1. 梅頭洗淨印乾水份, 加生抽, 糖, 泡菜汁, 米酒, 生粉攪勻再加油醃30mins.
2. 韓式年糕用清水洗一下, 加入熱水中淥至軟身, 溺乾水份
3. 下油先爆香蒜, 下洋蔥炒軟
IMG_8706

4. 加入豬肉炒至8成熟, 加入韓式年糕及韓式辣醬拌炒




5. 最後加入蔥及泡菜炒至蔥變軟身即可


呢個餸真係好易整又好味, 好適合冇咩時間煮飯時整, 仲可以整嚟帶飯添.


【深夜食堂大家齊來煮】
 

睇下其他煮友嘅成果 (點相可進入BLOG)

阿糕糕
 

Helen的方家小廚
 

Mrs. Horse Little Workshop
 

維維媽
 

為食二人組的喪食足跡
 

Jobe's Cooking
 

Viviana英倫廚房筆記
 

黃金太太廚房的事
 

玻璃朱城
 

偽主婦的生活日記
 

鬼嫁料理手帳
 

Ka Ka Liu
 

Mrs. Bear Cooks
 

OL醉愛廚房
 

WongC9
 

噹噹Blog
 

東海堂 拾壹樓
 

Jo姐姐
 

10 則留言:

  1. Sweet 黃金太太2012年7月15日 下午4:30

    yummy!!!

    回覆刪除
  2. Everybody 好有heart

    回覆刪除
  3. 真係好玩呢~
    加年糕真係幾好!

    回覆刪除
  4. 加年糕很好唷! 韓風十足的, 好吸引!

    回覆刪除
  5. 對耶,還可以配韓式年糕

    (題外話: 你放叉子的小花很特別)
    <---總是在留意人家的廚具杯盤, XDD

    回覆刪除
  6. 為食二人組組圓2012年7月16日 上午4:22

    係喎! 可以加韓式年糕! 好味~

    回覆刪除
  7. 韓式年糕<== 我之前都有諗過架.. 後來買完晒轉頭唔記得~~

    回覆刪除
  8. 配年糕的確係唔錯喎 下次都試吓先

    回覆刪除
  9. 呢個深夜食堂好似好好玩咁....

    回覆刪除
  10. 你整得好好呀, 仲加埋年糕, 我唔識炒年糕呀, 試過一次, 燶哂呀.

    回覆刪除