2011年5月9日星期一

自家製梅酒

終於有左自己屋企, 發覺好多o野可以做, 有好多一直都想整o既o野而家終於可以整得, 因為本人同17號都好鍾意入廚, 所以有左個廚房之後就不停用佢, 唔俾佢休息.  今次整o的乜o野?? 


就係梅酒喇!


多謝blog友仔神仙o既無私奉獻及引誘, 今我燃點起整梅酒o既慾望


因為青梅一年只有3至5月左右先有得賣, 所以浸梅酒o既最佳時候就係春天喇, 如果早少少開工, 浸到中秋就有得飲, 一面賞月一面飲梅酒食月餅, 咪話唔爽


其實浸梅酒我係上個月中開始, 不過呢排個人真係懶左, 所以一直都冇blog, 而家補返先! 多謝神仙o既教路, 用左佢個formula, 梅:酒:糖o既比例係 2:2:1, 我浸5L.


開工lu!


首先就係洗乾淨o的青梅


然後就用牙籤去左青梅o既蒂


因為o的青梅青bb,未熟, 為左加速佢o既成熟度, 快o的有香味, 所以就用左熱水燙佢1分鐘, 1分鐘就好喇, 太耐o的梅可能過份熟會爛


燙完之後我就用左冰用浸一浸o的梅, 過下冷河, 呢個時候o的梅已經有香味


之後就可以將o的梅攤晒係度吹乾佢



吹乾左o的梅幾靚, 仲好香添


然後我o地就用籤逐粒梅桔下佢o地, 等佢o地出味o的


之後就可以入樽, 然後就加冰糖, 再落酒


搞掂晒之後就用保鮮紙封口, 冚返個蓋就ok喇!


完呢樽唔好以為我就停左手, 真係浸開有條路.... 17號都忍唔住, 號抬左樽二鍋頭返o黎, 我再乖乖地再去買青梅, 今次o的梅仲靚o的, 只係$8磅, 平過之前買之餘, 老板娘仲俾我自己揀梅....


呢兩樽梅酒就係用左佢o地


今次我用左另一個方法, 原來自己好早之前已經好想整梅酒, 竟然係公司搵返我剪低左o既報紙, 係梅酒o既食譜喎....上面話如果一早落糖o的梅會皺皮唔好睇, 想o的梅粒粒好似choya梅酒o的梅咁圓碌碌, 就先唔會落糖, 浸佢3至5個月之後先拎出o黎落糖, 就會好靚仔...所以今次我就用呢個方法啦!


浸完呢樽之後拎返之前o個樽, o的梅真係皺晒皮, 好似人腦咁!



整完呢樽我真係收手喇, 因為第一次整唔好咁狼, 如果真係覺得好飲就下年再整, 而家期待6個月後開封!

8 則留言:

  1. 我媽媽年年都有浸, 佢話用日本清酒最好味~~~唔使用好貴果d, 超市大大枝1.8L果d得架啦

    回覆刪除
  2. 我上年都有浸啊~ 不過皺晒皮, 等我試下你既方法先~

    回覆刪除
  3. 好似好正wor~~
    想問要買幾多青梅ga?
    同埋係o係街市or生果鋪買??

    回覆刪除
  4. 嘻!二鍋頭!你都好飲得喎! 我地一齊等中秋飲杯!

    回覆刪除
  5. 我都見過報紙咁講,今年如果有機會買到,我都會呢個方法.

    回覆刪除
  6. 今日去街市行下先...

    回覆刪除