2011年5月20日星期五

大英國及Sogo Thankful Week LC入荷

自從Le Creuset開倉一役後, 對佢o既products真係中晒毒, o的color靚到唔識形容, 而且真係用落非常正, 煮o野好淋, 好味, 好快熟! 不過都係o個句, LC我主力買stoneware同埋細煲, 或者係特別款, 而大煲一定會買staub.  

迷戀左LC之後, 我就四出找尋佢o既芳蹤, 不過香港買到o既顏色唔多, 有o的花旗國, 大英國, 大根國有o既色係香港通通都冇, 所以要集郵一定要靠朋友!  今次多謝維維媽o既關照, 可以幫我係大英國訂到我想要o既顏色!  好開心呀! 前兩日出左去交收, 見到我心愛o既Cassis 色, 真係開心到呢!! 另外對soup bowl都幾大個, 真係好靚!

Cassis spatula crock, Caribbean large spice jar, Caribbean soup bowl

多謝維維媽o既幫忙我先可以擁有佢o地!!

係香港要買LC, 好多時都係要等開倉或者係Sogo thankful week啦, 今日第一日, 我都唔執輸, 點都要去返一轉睇下有冇筍o野.  一大早就已經同維維媽whatsapp 交換情報!! 之後上到去見煲o既價錢真係唔多吸引, 所以我都忍到手冇買, 但係今次有新色 coastal blue, 同埋我買唔到o既花花碟  所以今次買左佢o地!

Yellow medium flower dishes, Coastal blue ramekin, Pink mini flower bowls, Bright apple green baking dish


隻apple green baking dish真係好靚好fresh!! 用o黎整焗豬豬飯一流呀!!!

過兩日會再去, 希望唔好再出血就好了!!




沒有留言:

發佈留言