2011年5月6日星期五

見家長

一直對見家長呢一環唔係太著緊, 同埋覺得遲少少都冇所謂啦, 因為唔想太早, 聽o的B2B講, 有時太早仲麻煩, 少o的見面好o的


不過阿媽成日都叫我約17號家人, 話咁遲冇禮貌呀!  原本諗住去試下菜, 不過試菜都好貴下呀, 諗諗下都係唔抵, 所以終於係勞動節翌日當日約左兩方家人出o黎飲茶!


17號家姐一早上左o黎新屋睇下, 之後就一齊去屋企附近商場間酒樓飲茶.  好在氣氛都ok, 大家閒話家常, 又講下我同17號o的o野, 講下我o地o的攪笑o野, 咁就過左個半鐘.  順順利利又過一關!


安樂晒!

15 則留言:

  1. yeah,你就好啦,完成呢個項目~~我都未著手籌備tim...

    回覆刪除
  2. Good work! I thought it was awkward for everyone when our parents met for the first time. The atmosphere only changed when they started exchanging FH and my embarrassing childhood stories!
    Hey could you add me? I have confirmed the same MUA!

    回覆刪除
  3. 我果時都係半年前先見... 似乎半年前都係一個good timing~ d野都搞得7788, 想改都無得改...hahahha...

    回覆刪除
  4. 我都想越遲越好...咁早見要改野就煩....hahaha~

    回覆刪除
  5. 你呢個感覺,令我想起未嫁前,那心情

    回覆刪除
  6. 我男朋友提親之後就約見喇,雖然只係飲餐茶,但係感覺就度日如年...佢地都係少見為妙 :p

    回覆刪除
  7. 你就好啦... 我地都仲未攪呢個"家長見面"環節呀...但係應該黎緊 5 月尾都會飲下茶... 好緊張呀其實~~ 我怕我阿爸會亂講野得罪人~~ 希望o個日都可以好似你地咁順利啦!!!

    回覆刪除
  8. 恭喜恭喜!!又過一關!!!

    回覆刪除
  9. 我那時見都好緊張,怕我地講錯d咩...好左最後氣氛也不錯...但最重要既禮金同過大禮既就未傾過...都唔知駛唔駛約左次...

    回覆刪除
  10. 呢樣我地好早完成, 訂酒席既時候已經見過晒!

    回覆刪除
  11. 飲茶ok wor.....又平又正, 而且仲時間短d....good....要偷橋先....haha~~

    回覆刪除
  12. 我地都係飲茶呀~2年前母親節^^

    回覆刪除
  13. 我個時都好遲先見雙方家長....如果唔係屋企人催..其實..我都冇諗過佢地要見添...(衰女包)..不過我個時剩係食晚飯(我阿妹話咁岩個時睇柴九..一d都唔悶)....反而過大禮係飲茶.....

    而且飲茶好丫...我又鐘意飲..又多人..岩傾就傾...唔岩都當平時搭台飲茶..

    回覆刪除
  14. 我係vani呀.....唔小心用左阿妹個yahoo....account~

    回覆刪除
  15. 個時我見家長,覺得係一個大考,好驚揀錯食飯地方,又驚到時無野講...但好彩都一切順利. 你宜家都順利搞掂左這part,咁就可以專心再做第啲野喇! 記得有野可以搵我幫手呀!

    回覆刪除