2013年11月5日星期二

體驗Miele吸塵機威力

本來這篇Blog是一早就出的,但在yahoo編寫的過程中消失了,又沒有時間再重新打一篇,所以到現在才補回來。(太遲呢xp,安慰自己遲到好過冇到啦)

做左人妻之後,對生活上各項事物及細節都重新學習起來,特別是家居上各用品及電器都像重新上路般學習。我在準備我的安樂窩時,因為要添置家中的電器用品,認識了很多的品牌,當中最令我有深刻印象的當然是Miele啦,不然的話我不會中了毒地最後也敗在Miele蒸爐上。另外,我對Miele的吸塵機亦有好深印象,好多網上評價Miele吸塵機都是非常好用,又靜,功能又好。但奈何價錢不便宜,對於剛成家又沒有太多錢的我就卻步了,最後選了另一品牌較便宜的吸塵機。

早前,得到公關邀請出席見證Miele「怪獸」誕生活動。所謂的「怪獸」,就是Miele新的吸塵機。當時知道被邀請時真係嘩嘩嘩了出來,心癢癢的我實在太開心了。


當日一入場就見到3隻大怪獸,真的嚇了一跳,心想部吸塵機真是咁勁?

蒲入場已見到無處不在的警示

來感受一下Miele的威力,Miele新系列吸塵機S8 Medicair可以吸起超過650磅壯男,好勁喎!仲有就是部機都唔嘈。

看完Miele S8 Medicair 威力,開始實地體驗一下S8系列的威力,連釘都吸到,完全冇難度。

再來就係玻璃,一樣"咋"一聲就吸左


麵粉咁細微的當然冇難度啦

再來一個令我中毒的測試,就是Miele引以為榮的是0微塵排放,主持人在開場時用機測過有七十幾萬微塵粒子在現場,但當放在吸塵機排氣口時,竟然可以降至0,真的讓人讚嘆不已!因為我有鼻敏感,所以對這個0排放真的非常接受,中毒了!


看完示範,我就自己研究一下部吸塵機,吸塵機是用塵袋,可過濾99.99%微塵粒子,塵袋亦係用多層設計,好堅硬,唔易穿,即使吸入玻璃、釘都沒有問題。我家中吸塵機沒有塵袋,有人說有塵袋不好,因為又要花錢買塵袋。但對我來說沒有塵袋,每每我要開吸塵機倒塵時,總是會令我打乞嚏,好唔舒服。所以Miele用塵袋都有好處,我可以避免再次接觸吸塵機內的塵同垃圾,以及細菌呢!

Miele吸塵機亦有貼心的設計,吸塵機內有位置放小配件,免卻要找地方儲存小配件,有時也忘記了放到那裡。

說實話,我真的動心了!



後記:
自從體驗完Miele吸塵機,個心同個身都日日被蟲咬。

但真係好好彩,竟然係Event之後不久,Miele有開倉,仲要多謝朋友一早去排隊幫我買,真係有吸塵機,雖然唔係S8系列,但都是可以吸塵蟎,對我來說真不錯呢,價錢仲要好吸引,實在太開心了。
 
回家之後即為它開光,真係比我用緊那部靜好多,我仲特別whatsapp錄音新舊吸塵機發出的聲音,當然是Miele靜啦,仲要吸塵時我可以同老公傾偈添,以前係嘈到聽唔到。哈哈
 
總之就正正正正正啦!! I love Miele!



2 則留言:

  1. 好正咁BOR~~ 其實易唔易收藏? 我現在用梗無線吸塵機, 又無咩動力用番有線, 我最怕要逐件駁埋一齊, 用完又要拆. 一個字"懶"..HAA

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係拆左放入櫃收埋架. 都ok
      不過佢有個packing 小裝置, 好似我最後張相咁放企係度, 如果家中有個位可安置佢就咁放埋一邊都唔錯

      刪除