2013年11月12日星期二

慶祝棉婚

間真係過得好快, 同老公仔結婚已經踏入第三個年頭。

今年棉婚, 我同老公都放假慶祝, 本來想去廸廸尼玩, 但我們好懶, 睡到差不多十時先起床, 怕唔夠時間玩, 最後沒有去廸廸尼。

起床之後就同老公去食早餐,之後就去買戲飛睇戲,剛巧有我最愛Derek Hough同BoA上演的Make your move,如果大家都有追開Dancing with the stars,就會知道Derek Hough係邊個,佢跳舞同編舞都好叻,佢妹妹Julianne Hough都由舞者轉為歌星同明星,我好鍾意他們呢,所以有戲上,我一定會捧場。

看完戲之後,我同老公都回家Hea一陣,到黃昏時間就出發去慶祝。其實老公好喜歡吃Buffet,所以我都選擇了吃buffet慶祝,今年就選了Marriott Dinner Buffet。好多朋友都讚好吃,維媽去過幾次,次次Wapp相來都引到人屎屎下,加上十月份有大閘蟹主題buffet,好似特別正呢。

準時6:00到達,首先都係巡視一下啦。


壽司刺身bar,幾款刺身同壽司,選擇不多。


冷盤有長腳蟹,青口,麵包蟹,加菲蟹,龍蝦,花螺。好新鮮好味,龍蝦都夠大隻,長腳蟹腳我都食了很多。


都係沙律,前菜,冷盤。又係好新解,質素都好好。


Cheese and bread bar,我冇乜點食,留肚食其他。haha


咖哩系列,平時食buffet都唔食多,但呢度整得好食,我都食左少少。


熱盤我都好期待,有星斑,花膠,蟹,蟹拑,點心等等。


花膠一大盤,任你食個夠,好好味。


buffet當然少不了燒牛肉啦,前面配菜都好味的。


十月主打 - 大閘蟹,寫到明供應量充足,整晚都見到不停refill的大閘蟹,想食幾多都有得食。蟹癡倒的福音。


任食當然不可以要求太高想吃6-7兩蟹啦,我估現場提供的是4-5兩蟹,但已經非常好啦。


對於女孩子來說,食甜品係第二個胃的,所以一見甜就會好開心。好似好好味咁。


另一邊都仲有。


巡視完畢,入直路食食食啦。我平時鍾意食菜先,沙律菜同煙三文魚好食呀,菜好新鮮。


冷盤也很新鮮美味。已經抵受不住花膠的誘惑,拎左先,蟹拑出奇地好吃呢。


一條大花膠入口,超滿足呀!


再來就係大閘蟹啦,雖然我不是太熱愛大閘蟹,但怎樣都會食一隻,不要少看牠,很多膏呢!我見旁邊客人好有食力,有人一次拎左4隻慢慢吃,之後仲繼續拎添。


燒牛扒都可以啦,配菜更美味。哈哈


甜品時間,款款都好好食,又有Haagans dazs雪糕食,好完美呢。

期待下年週年紀念再食好野.

 



 

2 則留言:

  1. happy cotton anniversary!!
    Marriott buffet 真係好正~~鐘意seafood 必吃!

    回覆刪除
    回覆
    1. thank you dear!!!
      都係朋友話好食所以去試, 又真係唔錯, 加上有折, $5xx我覺得都值呀!

      刪除