2013年10月17日星期四

大閘蟹大晒

秋風起 食臘味.
由細聽到大, 非常正確.
但其實秋風起亦令好多人想起肥美的大閘蟹.  秋天確實是大閘蟹的季節.  面書上都被大閘蟹洗版.
雖然我個人不太好大閘蟹, 但朋友們都很喜歡呢, 我就借我家中的Miele蒸爐出場讓他們蒸過夠.
有Miele蒸爐真係太方便了, 自新年整蘿蔔糕等賀年糕點, 用Miele蒸爐一次過蒸好多底, 不需要看爐火. 今次到蒸大閘蟹都是一次過可以蒸好多隻.
今次6個人買了8隻5兩重蟹, 用Miele個盆一盆過放入爐蒸20-25mins. (買蟹時老板說要蒸25mins, 不過我覺得可以20mins).
成盆蟹送入蒸爐好爽呢. 一盆蒸8隻, 可以蒸3盆, 即係可以蒸到24隻大閘蟹. 一次過可以同好多朋友一齊食, 唔駛等蒸幾轉, 好方便喔!!!!

話咁快就蒸好, 朋友們都急不及待起動了!


雖然現在未係食大閘蟹的最佳時候, 但都好多蟹黃, 但未有好正的"立"口感. 白糕也不夠多.  但一試Miele的方便度, 朋友都讚口不絕.


剩係食大閘蟹當然未夠啦, 我仲整了一個麻辣雞煲, 大家吃得津津有味, 食完雞煲之後仲用了雞煲汁加菜湯做湯底打邊爐添.  大家作戰力都很驚人.


幾位知己朋友共聚, 係自己家不受時間約束, 美酒佳餚下談天說地.  真是一樂也.


4 則留言:

  1. 有蒸爐蒸蟹真係好方便, 可以招呼好多朋友~

    回覆刪除
  2. 想問一下你的大閘蟹响邊到買架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢o的係朋友買架, 係深水埗買, o黎緊我會試金飯碗的

      刪除