2013年10月7日星期一

北菇木耳蒸雞飯

說來慚愧, 買左Miele咁耐都未試過用Miele蒸飯.  一直都用開LC. 因為用LC煲飯好好吃呢!  但最近見blogger們都用LC soup bowl來蒸飯, 有Miele的我當然都身痕, 來個Miele x LC的北菇木耳蒸雞飯過一過口癮.



分量為Le Creuset Soup Bowl (湯盅) 4份

材料:
雞       半隻
木耳    8朵
花菇    1大朵 
紅棗    1粒 (切絲)
薑        3片 (切絲)
米        2杯 (我用日本米)

雞醃料:
鹽麴     1茶匙
紹酒     1茶匙
蠔油     1茶匙
鹽         少量
生粉     少量
麻油     1茶匙

做法:

1. 雞洗淨抹乾切件; 木耳及花菇用水浸軟瀝乾, 大粒木耳可以切細, 大花菇切4件.

2. 雞加入鹽麴, 紹酒, 蠔油, 鹽拌勻, 再加入生粉拌勻, 最後加入麻油醃半至1小時.

3. 一個湯盅加入半杯半, 洗淨米後加入8至9成的半杯水, 放入Miele用100度蒸15mins.

4. 15mins後將材料放上飯上, 再入Miele用100度蒸16mins, 即成.

下次可以試下加蟲草花, 應該會更好味. 

另外雞件可能會有多的.  視乎雞的大小, 剩餘的雞我蒸後弄了一個芝麻醬手撕雞.  一雞兩食都唔錯呢!


沒有留言:

發佈留言