2013年10月23日星期三

終於都要搬家了

因為結婚, 我開始了寫yahoo blog.  係呢3年, 寫blog為我帶來了很多很多的東西.  當中有開心, 唔開心的事情.  總的來說都是好的比不好的多,  因為寫blog的緣故我認識了一班要好的blogger, 不敢相信網絡世界都有真心的朋友.  當然, 虛假表面的感情, 人性的陰暗面我亦經歷過.  好的壞的都是我珍貴的經歷.

yahoo blog終於要停了.  雖然真係唔捨得.  但沒有辦法啦.  人總要向前行的.

我都已經準備好了, 搬了新blog, 希望有個新的開始.  大家如果仍有興趣睇我的blog (雖然我唔係一個太勤力的blogger), 可以去下面的新blog找我呢!!

http://cheeze.chiba78.com/
http://cheezehomemade.blogspot.hk/

大家要keep in touch 呀!!!

沒有留言:

發佈留言