2011年5月13日星期五

瑞士汁雞翼

上一回講到佛誕有house warming, 係17號o的死黨+中學老師, 所以我o地會親自下廚, 不過17號做主力, 而我只係負責一味, 就係我好鍾意食o既瑞士汁雞翼!


其實整呢個雞翼唔算好難, 最重要係個味道, 瑞士汁即是SWEET, 所以係比較甜, 調味o個時要掌握得好o的, 因為煮滾個汁試味, 同佢涼左o既味, 浸雞翼時個溫度o既味道會有o的分別, 通常涼左o既汁味道會甜返o的, 所以調味時要較得好, 到食o既時候個味道就唔會太咸或者太甜!


材料:
1. 雞中翼  25隻
2. 雞蛋      4隻 (隨意, 可以唔加)
3. 葱, 薑    少許
4. 冰          大量

瑞士汁材料:
1. 老抽      1支 (最愛鉅利醬油, 不過今次冇時間買, 所以用左金蘭)
2. 水          1支 (用返老抽個樽量1支份量)
3. 冰糖      1包
4. 玫瑰露  少許 (阿蘇會用紹酒, 不過我費事買, 用屋企現有o既玫瑰露)
5. 八角      少許 (今次用左6-7粒)
6. 雞粉      少許 (因為冇雞湯)

做法:
1. 先把葱, 薑及水加入煲內, 大火煲滚.
2. 將雞翼放入滚水內汆水, 等水再滾起時熄火.
3. 將雞翼立即放入冰水中急凍, 此舉令雞皮膨漲更滑更爽口.


4. 雞蛋烚熟放涼去殼. (可於雞蛋拮幾個洞, 會更入味)
5. 將老抽, 水, 八角, 玫瑰露, 雞粉加入煲內煮滾, 再加入冰糖煮至完全溶掉.  冰糖可自行隨意加多減少, 一路煮一路試味.

6. 待汁料煮滾後將雞翼, 雞蛋加入汁內, 雞翼表皮先向下放上色, 待汁再滾起後熄火焗10分鐘.
7. 10分鐘後再將雞翼及雞蛋反轉, 再焗10分鐘. 搞掂食得!


備註:  用完o既瑞士汁唔好倒, 可以留返雪入雪櫃, 之後拎出o黎再整都得o架!

今次用左LC 25cm OVAL整雞翼, 雖然煮汁時佢都有流馬尿, 不過焗雞翼好入味, 雞翼好滑, 今次係整得最滿意呀! 難得大家都話好食, 好快清晒所有雞翼同蛋, 好開心呀! 

12 則留言:

  1. 係 woo,上個禮拜我都係用左 25 oval整傻仔炆雞翼
    d 雞翼又係滑到不得了,正到痺

    回覆刪除
  2. 呢個煮法我想試好耐呢! 之前有諗過買配成瑞士汁,但係睇完你教好似都唔係好難bor~ 多謝你 =]

    回覆刪除
  3. good~~流口水ing....

    回覆刪除
  4. 你搵雞肶啲肉比我索咗啲口水吖~~

    回覆刪除
  5. 個LC既粉紅色鍋好靚呢^^, 睇到d雞翼好肚餓呀>.<

    回覆刪除
  6. 哇 .... 紛紅色兜兜呀
    我好鐘意食chix wing, 可以一次食一打

    回覆刪除
  7. 睇完篇blueberry cheesecake, 再睇埋lee篇...而家好肚餓呀..

    回覆刪除
  8. 等我得閒試下整先 ~

    回覆刪除
  9. d 八角係邊度買呀?

    回覆刪除
  10. 我都係用李錦記瑞士汁整就算, 你真係好好心機啊!!

    回覆刪除
  11. 咁啱我今晚都整咗,不過用「你諗你」就算。

    回覆刪除
  12. 八角在那裡買?

    回覆刪除