2011年5月29日星期日

ESDlife & Glycel Skincare Planning Workshop

之前見esdlife promotion 有個Glycel Skincare Workshop, 咁就貪得意報名啦, 點知真係抽中左!  上星期五晚就帶左我個伴娘一齊去參加workshop!


登記左之後就有starbucks o野食同o野飲, 因為我已經食左dinner, 所以我揀左紅豆lamington同埋西柚汁! yummy!






之後就有Oasis Medical o既醫生同埋Glycel o既化妝師為我o地講解婚前護膚之道.  枱上面更有Glycel o既燕窩products 俾我o地任試!



Break完之後就由Oasis Florist o既導師分享整襟花o既技巧, 我就係知道有呢個環節先報名, 因為可以當場自己DIY.  雖然時間唔多, 不過都可以即場自己試下整襟花, 導師都教左一O的唔同o既技巧, 係我以前都未試過, 所以今次workshop真係好有得著!








完左個workshop仲有Glycel o既day cream 送!! 有得玩有得扮靚靚, 真係好正!


3 則留言:

  1. 哈哈!確係有得玩有得食又有野拎,好過癮bor~~

    回覆刪除
  2. 我係ESD果度見到你幅相~~~

    回覆刪除