2011年5月20日星期五

極具挑戰性的馬卡龍

以前我從來唔食馬卡龍, 因為覺得佢太甜太甜, 同埋唔明點解材料勁簡單, 但係就賣成十幾廿蚊一粒!  我覺得好唔抵lor, 所以一直都視佢如不見, 不過後尾知道原來製作上係有難度的.  所以我就改左我對佢o既偏見, 好想挑戰一下佢, 起佢底!  但係無奈地以前個爐好難整, 整過兩次都唔好, 有一次得勁少裙邊, 真係好大打擊!  所以決意就係係新屋用個大焗爐挑戰佢! 點知星期一晚係完完全全失敗, 大受打擊, 馬卡龍變左餅乾, 完全冇裙著!


之後我梗係冇咁易放棄啦, 再焗多盤, 點知.....又係餅乾 當時已經成十二點幾, 唯有訓覺!!


呢幾日真係好唔甘心, 我就上網不過search, 之後好在問左YY, 佢真係好好人屎, 睇左我個成品之後建議左我O的方法, 所以尋日我就開工再o黎, 好在屋企仲有一O的蛋白, 啱啱好夠我試焗!


搞掂晒之後入爐, O個刻我心情好緊張, 係個焗前面係咁望, 完全冇走開!
等左6-7mins, 神奇O既一刻就o黎喇, 我大叫左出o黎, 同17號講有裙著呀有裙著呀!! o個刻o既心情同反應好似中左mark six咁!!


咁耐以o黎整左3次macaron, 失敗左, 終於第4次成功了, 真係好開心呀! 之後我就較左另一個溫度再焗, 又有裙著 o的成功感返晒o黎!!!


影張合照先, 好似第一個o既溫度啱o的喎, 要再試下其他溫度先! 整埋個餡試下先得!! yeah!!!



沒有留言:

發佈留言