2010年12月5日星期日

Yahoo blog 又有問題

Yahoo blog又有問題.......


今次係個自動update有問題....我而家個update都係停係11月25日, 完全睇唔到大家o既update...真係好麻煩....


我忍唔住又send左email去yahoo support!  原來佢o地都唔知出事, 整左幾日都未解決...因為今次問題好嚴重!


12月3日


關於您較早前所報告的問題,由於該問題比較複雜,雅虎香港已成立專案小組來研究解決方法。我們深感抱歉,亦明白有關情況會造成不便及影響到用戶對我們的信心,但仍希望您能見諒,雅虎香港團隊必定會為您尋求解決方法。目前專案小組需多2-3個工作天作進一步的確認,請您再多等候數天,我們定將持續為您追蹤與回報處理進度,再次感謝您的耐心及體諒!


12月5日


關於您所報告的問題,我們接獲專案小組回覆,該問題目前尚未排除,由於目前有關問題比較嚴重,專案小組仍需要多一些時間作更進一步的確認與了解,以徹底排除問題。我們非常抱歉,也知道有關情況除了造成用戶的不便外亦會大大影響到用戶對我們的信心。但希望您會明白此等嚴重異常問題,有可能需要更長的修復時間,期望您能耐心等待,雅虎香港必定會繼續為您追蹤,並希望能在最快的時間內將問題完全解決。


 


真係希望個問題快o的解決啦!!! 真係好唔方便呀!

7 則留言:

  1. 係丫,睇唔到人地update 真係好麻煩!!
    而且我send 左email 去問,
    佢都係俾o的好 stand 答案><

    回覆刪除
  2. 我都係呀..見最後update係11月24日, 都唔知佢想點...

    回覆刪除
  3. 我開頭以為只係我先有問題,原來人人都有呢個問題,希望Yahoo快D整好啦!

    回覆刪除
  4. 柏。拉。桃 。PPHEA2010年12月6日 上午6:21

    你好勁呀!
    我都以為自己既問題~ 宜家成日睇唔到update好唔方便呀~

    回覆刪除
  5. 唔怪得之喇 ..我都估到佢有問題 !! 我仲係停左係個MUA既UPDATE果度!

    回覆刪除
  6. 依家正常番晒喇~~~
    ^_^

    回覆刪除
  7. they closed my blog before =_=' lucky I got it back ~

    回覆刪除