2010年12月20日星期一

Wedding Gift for My lovely Blogger

1219係Malau o既大日子, 我知道佢好忙冇時間整welcome board, 所以我就諗起不如整一個俾佢當係送俾佢o既結婚禮物都好呀!! 因為自己一直都好想試下整, 所以今次真係啱晒!!


但係由於收樓之後好忙冇乜時間整, 所以整得比較簡單, 冇乜其他scrapbook o既decoration...不過整完之後都覺得唔錯...好開心呀!


之前一直諗住用膠花裝飾, 不過我知Malau個花球係用滿天星為主花, 所以我好想整返滿天星...所以唯有星期五買花, 星期六一早整, 希望o的花頂得到星期日....因為個老板娘係咁同我講o的花一定會謝...我唯有用濕綿花包住盡量希望佢有水份唔會謝...



好在1219當日睇o的花都keep得住...謝天謝地!



祝Malau同PP兩個白頭到老, 永結同心....我見到你o地開心, 我都會好開心o架!!!

沒有留言:

發佈留言