2011年6月6日星期一

為家居增添生氣

雖然我本身唔鍾意收花, 不過其實我好鍾意花藝, 以前我都跟過一位已故o既autie一齊接過job, 整過花球襟花, 有時又插下花咁, 不過已經好耐冇做, 而家有左自己屋企, 終於可以建立自己o既興趣, 買o的花返屋企插!

前日去完cake 2, 去左西環買海味, 之後就返去旺角花墟買花同花樽! 

買左鬱金香同洋葱花, 整左個花球, 就咁擺已經好靚, 放左係食飯枱度!


另外見到有蓮花賣, 我本人係好鍾意蓮花, 有種好優雅o既感覺, 當佢盛開o既時候會好燦爛, $25有3支, 好抵買呢!  就咁插係個長花樽度, 好簡單但係已經夠晒清雅! love!!!!


一大一細, 望住都覺得好開心!!

8 則留言:

  1. 好靚呀~ 我都好鍾意蓮花,同任何樣的家居都可以好夾

    回覆刪除
  2. 真係好靚呀!得閒我都會買d花返屋企插,人都開心d ga!

    回覆刪除
  3. 芝士,你好多才多藝呀 ~

    回覆刪除
  4. "而家有左自己屋企, 終於可以建立自己o既興趣, 買o的花返屋企插!"<<<<<<<絕對同意!!! 因為我都係錦諗ar^0^
    我放左工行去花墟,呢期愛上左jasmine呀~~好清香~
    不過2,3日就謝.........有無咩方法可以令o的花放耐o的??

    回覆刪除
  5. 其實我喜歡插花,不過唔知點解,D花好多時好快殘,已經換水了,有D未開都呱,玫瑰花最嚴重,有乜方法開得燦爛唔快呱架~

    回覆刪除
  6. 簡簡單單已經可以係好靚嘅花飾~~ 很美哩~~

    回覆刪除
  7. 好靚呀, 想問你用乜札住D 鬱金香同洋葱花?

    回覆刪除
  8. 蓮花開咗應該好大朵好靚!

    回覆刪除