2010年6月13日星期日

Macau Pre-wedding by Brian Choi (收相喇)

終於收到Brian o既相喇, total 有197張!! 都幾多喎, 不過當然唔係張張都係好正啦, 但整體來講真係影得唔錯o架!! 始終都係我o地o既第一輯婚照, 其實有好多地方我o地都應該可以影得好o的.  但我有一個感覺就係唔可以太貪心, 因為我有太多景點, 好似唔係好夠時間咁, 影得唔係好夠喉呀, 真係一個遺憾! 不過Brian好好呀...如果我o地係香港再影佢會照同我o地影...so good!!! 可能我o地對佢同Jessica都好好啦, 佢o地兩個對我o地都真係唔錯! 下次等Jessica得閒同佢o地再去食齋先得!


雖然有成197張相, 不過我唔會post晒出o黎喇...因為距離big day仲有好漫長o既時間, 咁快放晒出o黎冇晒新鮮感...不過我應承左紅豆同monalisa一班好姊妹們, 都會放多少少俾大家睇下o既!!


1. 路環篇

 
好鍾意行入教堂回眸呢張

當時好大汗o既我, 17號幫我抹汗俾Brian影到..好溫馨呀!!

唔知點解咁樣捉住手我有o的驚, 不過要執走o的人先得!

好cool呀...好鍾意呢張o的顏色, 營造出cool cool o既感覺, 個景又靚!


2. 龍環葡韻篇


呢張其實幾得意o架...我同17號鬥搶頭紗

我都好鍾意呢張, 好soft同sweet o既感覺

Brian用偷窺o既方法去影我...好得意!


3. 盧家大屋篇


好好玩咁!!

好鍾意個景呀...不過真係影得太少了!


4. 戀愛巷篇


我o地扮相遇...一口氣影左成十張...可以做slideshow!!

戀愛巷真係好靚...個backgroung影出o黎真係好sharp!

呢張係我諗起o個o的standard post...以為會好娘, 不過影出o黎又出奇地好喎!


5. 婆仔屋篇


呢張係17號kiss我, 不過我望去第二邊, 唔通o個邊有個靚仔??


6. 南灣湖篇


有水o既景我都好鍾意...影得好開心, 不過真係好攰..

影到旅遊塔都已經不枉此行了.....因為大家真係好攰...已經冇乜心機再影!


今次澳門pre-wedding之旅完滿結束, 好多謝Brian, Jessica不辭勞苦去滿足我, 真係走左好多地方, 攪到大家都好攰...我知我好貪心喇....仲有當然要多謝我最愛o既17號, 如果冇左佢同我癲, 我都唔會可以去影相啦!  辛苦佢喇! 不過好在佢話我鍾意就得, 我想影可以再影o架!!


真係要講多一句, 因為Brian係免費o既, 但個質素都唔差, 我同17號都好滿意, Brian而家都仲會同免費o既offer幫人影, 有興趣o既blogger都可以搵佢呀...Brian你要加油呀!

沒有留言:

發佈留言