2010年6月7日星期一

朱古力戚風蛋糕

一直以o黎都冇整過戚風蛋糕, 但其實一直係有戚風模係屋企, 但因為上次gathering小藍帶左佢個戚風蛋糕出o黎請我o地食, 食過又覺得真係唔錯喎, 加埋佢自家製抽子醬真係好正, 所以星期五突然好想自己整, 睇左食譜又唔係好難同複雜, 所以決定星期六整! 


原來戚風蛋糕真係有好多唔同o既整法, 但我又好想整濕潤o的, 好似美Xo個o的魔鬼蛋糕咁, 所以就試下用加水整o的食譜.  整o既過程中我覺得個蛋糕糊好liquid. 以為會失敗, 真係好驚....點知焗左10mins左右, 開始見到佢升起, 仲慢慢升得高, 個心都跳左出o黎...好開心呀!!!


焗完之後就用針試下, ok熟左就出爐.  倒扣左1hr多o的就涼晒, 因為屋企好大風好涼!


脫模後攤左一陣就切喇, 個蛋糕都好彈好挺身, 急不及待食左一件, 一o的都唔乾, 好濕潤, 又彈彈地, 唔知係唔係好似小藍講o既Q 潤呢?


屋企人都話好食, 咁我就有信心喇, 星期日去EXPO, 咁我當然就係拎o的伴手禮俾我親愛o既Joe啦, 為Hoolala團隊打打氣.


下次再試下整其他味先得...咁想整埋果醬呀!


 

1 則留言: