2010年6月2日星期三

601 Masa & Red Beans JM Gathering

繼上一次gathering之後, 我o地都忍唔住好想再見大家...加上又認識左兩位係紅豆影完相o既新朋友仔...所以我o地又見面喇!  大家傾開都好鍾意食譚仔....所以我o地第一站一行12人去左食譚仔!!  正呀!!


食完譚仔之後就上cafe喇!


跟住o既節目就豐富囉, 因為我o地早有約定要珠光寶氣一番! 因為好想見下大家o的珠寶!


女人真係天生貪靚o既, 睇下....一見到珠寶就眼發光同好興奮喇!



然後我o地就開始睇相簿, 多謝首領帶左佢本青山研品, malau o既大相簿(我睇o既時候都有o的攰...因為好重呀)...小藍o既同佢最愛o既七年經過相簿 (真係超正同好有心機呀), 仲有Mandy o既iphone版紅豆靚相!


大家又不停咁傾偈...講下籌備婚禮o既o野啦, 租衫, 証婚, 當然就係影婚照o既o野啦...真係講到唔停...


仲有要多謝各位美女o既伴手禮:


小藍o既戚風蛋糕加自家製柚子醬 (好好食呀!個醬仲正)


首領o既日出同俊美鳳梨酥, 太陽餅 (日出個餡好正, 俊美就係不嬲我o既favorite)



Malau o既護膚品sample (多謝你照顧埋我o地o既body! )
失散多年o既妹妹Mandy o既小首飾, 我揀左髮夾 (好靚呀)
小藍全diy o既invitation card (真係好靚同埋好有heart, 你真係知我心意, 揀左你VG o既咭俾我, yeah! 好想快o的到你big day呀...)
首領好窩心o既謝卡 (你真係好有心機寫滿左成張咭呀...好感動)



15美人圖 (原本係16美...不過Vicki唔舒服走先..下次一定要join返我o地喔)


尋晚真係好開心呀...大家好似識左好耐咁...而家已經好期待下次o既gathering!  

沒有留言:

發佈留言