2011年2月15日星期二

Happy Valentine's Day Card

尋日係情人節, 特登整左張咭送俾我的情人!


之前係youtube見到呢張waterfall card, 覺得簡單得o黎又得意好玩, 所以今次就用呢個concept o黎整啦!



個尺寸啱啱好整到四格, 原本諗住整成相簿咁, 不過趕唔切晒相! 所以整左LOVE, 剛好每個字一格! 但真係唔多夠時間整, 所以拉出O黎個部份搵左幾個Stamp 印左去就算...希望下次再整好o的!

10 則留言:

  1. 唔好成日post啲咭出o黎引我去整啦!!!!!

    回覆刪除
  2. 2妹...你已經好叻架喇! 我係求其到用左3張紙去整咋..~~

    回覆刪除
  3. 但係要用錢十卜十卜呢.....同埋我無你哋咁好心機呀,啲款越來越特別,有啲拉呢邊o個邊又會凸出o黎,真係超勁呀~~你可以自己做請帖呀!!!

    回覆刪除
  4. 成日睇到你整咁多又靚又獨特的card, 你真係好有心機呀!

    回覆刪除
  5. 有無地方可以上堂整一張卡架?

    回覆刪除
  6. 好特別既waterfall card!!! 等我又搵youtube黎睇下先~~~

    回覆刪除
  7. 但去上堂係咪唔使自己有工具架?
    我一件工具都無,無得自己睇 youtube 學整 ~

    回覆刪除

  8. 向邊度有堂上?可唔可以比個 website 我?

    回覆刪除