2011年2月25日星期五

裝修進度 (五)

今個星期上左新屋兩次, 今次有好大O既分別, 因為俾我覺得間屋真係成型喇!


因為全屋地台防漏已經整好左, 仲舖埋地磚喇!


另外, 師傅已經舖好廚房o既磚同地台


廁所都已經整好左, 去水位都整埋!


牆身磚加左馬賽克border都唔錯!


外牆o既喉都換好晒喇!


主人房冷氣都已經轉左位


尋晚師傅終於同我O地傾廚櫃同埋廁所鏡櫃o既設計, 我o地經過一個星期o既考慮, 終於決定埋廚櫃, 廁所鏡櫃o既用料, 窗花款式, 大門同房門款式同料, 全屋油o既顏色.


今日就開始剷底準備油油喇, 遲o的就要再揀埋鋅盤同雲石款!


聽日就上大陸買電掣面同揀特式牆o既牆紙喇!


今個星期真係進度神速. 希望可以keep住, 快o的完工就好喇!!

5 則留言:

  1. 真係唔同左好多AR!!!!YEAH YEAH YEAH!!

    回覆刪除
  2. 個進度真係好好wor~ 因為裝修通常behind schedule....讚!

    回覆刪除
  3. 我都買左錦豐苑,都係裝修緊呀........... 差唔多裝完可以搬入去lu

    回覆刪除
  4. 祺高。小朱太2011年3月4日 下午12:35

    你就好la~ 可以有自己o既sweet home~ 我地仲努力中ja~~ 加油~ 我係2012 結婚ga~~ 可以add 我ma??

    回覆刪除
  5. Melody's Scrapbook2011年3月5日 上午3:11

    Hi… 成功訂到了,
    你訂既係:




    BOTANICAL




    MADELINE




    amount : $78 +$78+$4( 郵費 ) = $ 160

    請過數去:
    Hang Seng a/c: 296 298359 668
    ( 姓許 )
    你入左後通知我 la... 請比埋地址我, 貨到左 (2-3weeks) 我會好快寄出。 thanks~



    Melody

    回覆刪除