2011年2月22日星期二

完成2011渣打馬拉松

2011年2月20日係一年一度渣打馬拉松o既大日子, 今年係我第二年參加10km.



4am就起身, 之後約左朋友一齊去搭地鐵, 轉左幾程車先到天后, 已經係6:20am, 之後食左少少o野就去放水, 再入去寄存行李! 今年醒目喇, 係出面去左洗手間先, 唔駛係維園排隊, 上年排到開跑都仲有幾十人係前面, 去唔到之餘仲遲左起跑, 今年就好o的喇, 一早上左東廊之後就熱下身, 唔夠5mins就去到等開跑喇!  不過等開跑時突然落左場大雨, 大家都濕晒身去跑!



整體o既講今年係跑得舒服左, 因為天氣比較涼, 係地下有o的濕要跑得小心o的! 加上平時練習唔多夠, 跑到8km時大脾外側都有少少抽抽地, 要不停揼鬆返o的肌肉...好在都冇抽筋, 順利完成10km.



不過今年冇上年咁勤力去操練, 冬天又凍, 上兩個月又病, 好少正經咁練習..


好在今日得到最後o既結果係1:07:43, 比上年快左5mins左右...都已經好開心了, 希望下年再繼續努力, 再跑個好o的o既成績返o黎! 而家真係跑上癮了!!!


今年終於有官方相睇, 上年冇人影我!! XDDD



 

2 則留言: