2010年4月7日星期三

台灣Pre-wedding - 紅豆婚紗館

一直都遺漏左呢個item添, 其實我已經confirm左!

係搵婚紗攝影o既時候, 我睇過o的jm o既blog, 一睇有一間令我有"叮"一聲o既感覺!! o個間就係Masalili!! 因為佢o既風格同一般o既婚紗攝影好唔同, 一o的都唔老土又有時代感! 咁我就book左佢!

不過係2月o既時候知道左我鍾意o個兩個攝影師離左職, 仲開左間婚紗館, o個時就開始心動想轉喇! 因為佢o既風格我真係好喜歡, 而且佢價錢仲平o的, 送返晒160張相添!! 加上我已經同佢o地成為左朋友, 有一份好親切o既感覺, 佢o地真係好有heart! 雖然只係一間工作室, 並唔係大公司, 不過我一向都唔會死跟名牌, 有heart有實力o既我就buy佢.

所以我就決定10月份去台中紅豆婚紗館影相喇!!

我計劃會去影相o既地方:

1. 通宵神社

2. 車站

3. 樹林/竹林

4. 通宵海邊

5. 熊都巴洛克

Rex, Mars, Sasa, 好期待10月到台中搵你o地, 幫我影輯靚靚婚紗相呀! 到時帶埋我個有半個台中血統o既17號介紹你o地識.

沒有留言:

發佈留言