2010年4月8日星期四

令我驚喜的禮物

今日真係好開心呀, 平時17號都唔係好浪漫o既人, 但今日佢俾左個驚喜我!

其實呢幾個月佢都唔係成日陪我攪結婚o的o野, 因為佢要考試, 所以好多o野都係我做晒, 包括搵資料, 做比較等等! 佢都知我辛苦, 佢今日好突然咁送左份禮物俾我!!

就係呢份喇!! 




識我o既朋友都知我好鍾意呢隻企鵝仔, 不過sanrio好早已經忘記左佢, 基本上係好多年先出得少少product..... 不過17號前日係一間舖頭見到部1984年出o既遊戲機, 仲可以玩塔羅牌, 好得意o架, 所以就買左俾我! 當係俾我攪結婚咁辛苦o既獎勵!!   我收到時真係好開心呀!!  好感動, 辛苦得o黎係值o架!!  部機仲玩到o架...等我再研究一下點玩先!!  實在好開心, 所以搵埋之前佢送俾我隻今年日本會場特別版o既sam仔合照先!!

1 則留言: