2010年4月4日星期日

潮掛潮拜地 - Cocoon

復活節假o既第一日, 雖然唔駛返工, 不過我都安排左一系列工作俾自己....主力係去試妝, 不過試妝地方好近Cocoon, 所以早於一個多月前我已經make左appointment...佢o地o的appointment真係好full, 得番easter可以book....咪話唔誇張呀...不愧係bridal o既潮拜之地!

我去Cocoon o既目的當然同大家一樣, 去一睹潮掛o既風彩, 當然仲要親身去試下啦!!

 Cocoon地方都幾大幾舒服呀, Serve我o既係阿朗, 非常之nice, 不過我o地未講衫時竟然講起台灣自由行.  同阿朗share左好多高雄o既info...俾左o的advice佢, 希望佢玩得開心o的啦...

傾左好耐我o地終於返去掛度喇...我睇中左#029對襟同#034斜襟..不過阿朗就拎左#41新款(是#29o既新款)俾我試.. 斜襟係彩色o的..不過就比較硬身o的...而件對襟就真係靚o的, 軟身o的, 著上身好fit好young....真係令我好心動呀.....

阿朗另外都游說到17號試下馬掛....著左陳小春o個件...不過就比較金, 感覺麻麻地, 跟住阿朗recommend左一件深啡金色#006, 話會好睇o的, 真係著左上身好好睇...第一次見17號著新潮馬掛個感覺好得意, 因為佢比較大隻, 好似大佬咁呀!  不過好鬼死man!! 哈哈!!

果然, Cocoon係一個唔會令bridal失望o既地方, 不過理智勝於一切, 因為唔平所以我都冇confirm到....諗諗先啦!!

1 則留言: