2010年4月16日星期五

My Vintage Collection

係Fancy Blur訂左3個星期, 終於拎到我o既第一件Vintage Collection - 小斗蓬

雖然我未可以擁有一件vintage gown..不過去完Selina度之後, 發覺自己著有荷葉領o既vintage gown真係唔錯, 所以就用左少少價錢去滿足一下自己, 做左一件小斗蓬..  好在去拎時試一試, 原來唔係咁啱, 心口位有少少拱起左, 好在靚女老板娘Yuki做多左件, 一試上身又啱啱好, 咁佢就幫我再加返o的鈕就可以拎返屋企喇!!

真係好鍾意呀!! 好靚!! 帶埋去影pre-wedding, 唔知夾唔夾!! big day o個日都可以著!! 正呀!






                               正面                                                               背面

Fancy Blue

地址: 銅鑼灣希慎道15-31號蘋果商場shop 46

電話: 91276614 (Yuki)

Blog: http://hk.myblog.yahoo.com/blackxoxo

沒有留言:

發佈留言