2010年3月15日星期一

Masalili vs 紅豆婚紗

究竟Masalili同紅豆婚紗除左都係婚紗店, 仲有乜o野共通處呢?

其實年頭時book Masalili時已經知道鎮店之寶 - Roger同Martin會停薪留職...唔再接受booking.  不過前一陣子從小藍那處得知Roger同Martin其實已經resign左, 之後係facebook同Martin聯絡, 知道佢o地為開設自己的婚紗店而忙碌緊!  所以我都有留言支持佢o地..近日終於都見到佢o地順利開張o既相片喇,  佢o地所開o既婚紗店就係叫做 "紅豆婚紗". 

佢o地而家都改左名喇, Roger 叫 "Rex", Martin就叫 "Mars". 大家日後要改稱呼喇!

紅豆婚紗呢個名都好可愛, 位處台中北屯區河北路二段12號.

店內外的裝修都是出自他們兩個人哦, 只係用左10日...你們好捧唷!!




店舖內裝修都比較簡約同貼近自然...走鄉村風格.. 好像台中的景色一樣...







揀衫的地方




Roger做埋model添....




至於包套方面, 而家佢o地有3個價目, 其中兩個係適合台灣人的, 另外有一個純結婚攝影套餐, HK$6,700左右就有160張相...唔駛加相再俾錢了, 又唔駛再俾指定攝影師o既錢...不過就冇左相框, 酒店了, 之前我睇過是沒有相本o架, 而家加左入去喇, 不過我都有同Mars反映過希望都可以有由他們做的相框同埋手提箱:

婚紗純攝影(限 2人)   

   *專業攝影師.造型師.燈光師跟拍服務
   *新郎/新娘提供拍攝禮服 3 套
   *新郎/新娘提供整體彩妝造型 3 套
   *可自備 2 套紀念性便服
   *全程外景服務
   *拍攝當天檔案 160 張
   *拍攝光碟檔案 1 份
   *外拍車
   *18吋相本
    NT   26800


值得一提的是他們的相簿是一體本, 而不是貼的!

紅色的相本同謝卡, 都很美呀..




紅豆真的發芽了, 需要為他澆水施肥, 各位願意做為他們澆水施肥的人嗎? 而我, 希望我會是其中一人. 因為婚紗相一定會在台中拍的, 因為17號家人是台中人, 份外有意思! 只是選那一家而已.

各位有興趣的JM可以去參觀一下他們的紅豆天地喇!

紅豆婚紗: http://www.wretch.cc/blog/redbean88

1 則留言: