2010年3月10日星期三

婚禮攝影interview - Ken Chu @ Coffee Studio


因為我同我細路都係下年結婚, 所以好順理成章地一齊去睇攝影啦, 如果大家都鍾意同一間, 咁用團購o既概念應該可以bargain到一o的discount o既..

上星期我o地兩pairs人就約左Ken Chu見面, 佢就遲左少少, 坐底時佢就拎左本佢個package送o既水晶相簿俾我o地睇, o的相都影得幾靚, 17號幾鍾意佢會capture到人活潑o既一面, 相簿排版就好普通咁將o的相砌埋一齊就一版.  除左相簿之外佢就冇帶其他o野俾我o地睇喇, 我希望可以睇下一o的新人o既album, 不過佢就話o的客唔想...其實好少會咁o架喎, 通常都會keep record儲profile起sell客, 點解冇得睇呢? 

跟住我o地就傾左個package, 佢都包幾多o野, 成長片段, same day video edit, 有影樓燈等, 而且價錢真係平o架... 兩pairs一齊join仲會有discount添, 我問佢可唔可以揀same day photo slideshow, 佢話唔suggest我o地做, vdieo 要整2hrs, photo就要成4-5hrs.  因為執相好耐.....  最後佢都有sell我即日派相..既然佢冇o野俾我o地睇, 咁就唯有叫佢send返 same day video/photo o既link俾我睇下啦.

Remarks: 直至今日都未收到阿Ken send返o的 same day video/photo o既link.  不過我都唔會考慮佢, 因為一來佢冇準備去見我o地, 只係帶左本水晶相簿, 二來當我in 左其他公司之後就發現冇理由冇得睇相, 同埋same day photo唔應該執咁耐o架...除非o的相....真係需要執啦... 加上我喜歡攝影師present要比較沉實穩重haha!

沒有留言:

發佈留言