2012年10月2日星期二

台式三杯雞 (附食譜)

因為17號係半個台灣人, 所以佢對台灣菜有一份情意結.  我咃尤其對三杯雞情有獨鍾.  味道好之餘雞肉又滑滑.  特別喜歡九層塔那股又香又Fresh嘅味道.  所以呢味菜我咃食極都唔會厭.

三杯雞顧名思義就係3杯主角, 麻油, 醬油, 米酒/紹酒 各一杯 (1:1:1)



材料:
雞脾            4隻 (用全雞即可以)
薑片            6-8片  (隨意加多減少亦可)
蒜頭            6-8辦  (隨意加多減少亦可)
九層塔        數株 (只要葉的部份, 如果接受到九層塔的味道, 可以多放一點)
醬油            60ml
麻油            60ml
米酒/紹酒   60ml
冰糖            40g  或隨喜好增多減少
乾指天椒    1隻



做法:

1. 先將雞脾洗淨抹乾, 斬件.

2. 將麻油倒入鍋中加熱.  加入薑片, 蒜頭及指天椒爆香.


3. 加入雞件煎至轉色及金黃.


4. 倒入醬油及紹酒及冰糖. 待滾起後蓋上蓋用小火忟10-15mins.


5. 如開蓋後水份較多可用中火滾起收汁至少許杰身便可.  此時可加入一茶匙老抽上色.  最後加入九層塔後熄火蓋上蓋焗一會. 即完成.



一煲好美味又好下飯的台式三杯雞就完成了. 今次嘗試加左一隻指天椒落鍋加入少少辣味入去, 好食好多.  連17都話好食過上次.   平時唔好食米飯的我都吃了一大碗呢. 

6 則留言:

  1. 我上次都係用差不多方法整咗個三杯雜菌,不過冇落到九層塔,你有咁多薑同蒜一定好惹味。我都係唔多湊米氣嘅人,好少食飯,嘻嘻。

    回覆刪除
  2. 搞到我都想整......

    回覆刪除
  3. 冬天食送埋飯真係一流!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  4. 三杯雞正呀,下次又跟下妳個recipe先!

    回覆刪除
  5. 芝士, 想問九層塔可以係邊到買.

    回覆刪除
  6. Yummy yummy yummy yummy

    回覆刪除