2010年4月20日星期二

My Vintage Collection Part 2

今日又去入左一樣好鍾意o既o野...就係之前訂左o既lace傘, 用o黎影pre-wedding用o既...上兩個星期去裕華睇時已經俾無線掃晒....要訂左先....傅小姐同我講過幾日會有貨...但係過左成個星期都未有電話...所以打左去問...點知原來都係未返貨, 咁唯有再等..點知今日傅小姐打o黎話o的傘都係未有貨, 不過見我好似好趕, 特登請廠o個邊先送左4把o黎俾我揀! (因為有兩隻款, 每隻都有一紅一白, 所以有4把, 其實上次我已經揀定左, 不過佢話俾我睇多次實物再揀)  我聽到好感動呀...真係又遇到貴人....特登運o黎俾我揀!! o的服務好成咁...好有人情味呀!1  所以一放工就衝去拎啦!

去到見到傳小姐真係好開心, 佢都認得我, 離遠已經同我打招呼... 之後就真係先拆開個包裝, 見到4把傘, 佢叫我任睇任揀, 揀到啱為止!!  hehe! 我真係受寵若驚添!   最後我o地兩個係度研究邊把影相靚... 最後就決定左呢個款喇, $130個大洋一把...抵呀!




白色係影pre-wedding用. 紅色係出門用o既... 其實當初我都唔知有紅色, 係傅小姐同我講有...而且出門用好靚好啱我...我話好似太早買, 佢話紅色返親貨都賣晒, 唔係成日有..所以我就訂埋lu!! 又係可遇不可求!! 

多謝你呀...貴人傅小姐!!  

1 則留言: