2010年4月9日星期五

試妝後感 ~ 延續編

繼上一篇試妝後感後, 發覺仲有o的o野可以share一下!  其實有o的都係之前分開講過, 不過而家就綜合返, 方便大家!

試妝其實都係一門學問o黎, 雖然我自己都唔係話掌握得好好, 不過都可以分享一下我自己o既做法!

試妝前

一定要做好searching o既工作, 我就由上年10月開始搵, 去睇esdlife, 不過實在好多so call "推薦", 個個都話好, 點好法呀, pm左都係得o既簡單資料, 都唔係有comment o既! 所以esdlife唔可以盡信!  不過esdlife確實係一個地方俾自己打底先, 起碼知道有o的乜o野MUA, 記低晒佢o地o的名先!  之後我就base on 各位MUA o既名轉戰去搵mua o既blog同website, 去睇佢o地o既為各新娘子化妝o既相, 有妝前妝後相睇就更好! 另外我亦去search各位jm o既blog, 去睇佢o地o既真實comment同相! 呢o的comment可信程度更高! 所以大家唔好吝嗇你o地o既時間, 做多o的功課! 網上o既資訊雖然係好多, 有時你會覺得好煩, 不過其實我o地已經好幸福了, 因為網上發達令我o地可以慳返好多出去搵o既時間, 同埋可以睇多o的reference, 以前o既新娘邊有咁幸福可以搵到咁MUA可以比較呢!  好多時連好定唔好都唔知!  仲有呀, 記得唔好人o地話好你就去試, 係要睇到適合自己先好約, 因為個個人喜好唔一樣, 眼耳口鼻面型又唔同!

正式試妝

話明係化妝, 咁化妝師一定會有一埋妝物係身, 所以各位去試妝時都要留意一下佢o地o既妝物! 有o的化妝師會係宣傳單張/blog/website度, 寫明佢o地用邊隻化妝品! 大路o既會用Make up for ever, NARS, Bobbi Brown, Giorgio Armani, M.A.C., Chanel等等, 大家最緊要試妝之前問清楚, 多加留意, 如果對某o的化妝品有敏感o既就早o的提出o黎! 當然出名o既化妝品牌一定有o的保證, 但係唔一定平o既唔好, 好似我自己就好鍾意用KATE o既眼影, $100左右有幾隻色, 非常好用! 所以其實化妝師o既手勢更加重要, 我試過有個化妝師o的妝物係大牌子, 有o的係好貴o架, 不過化左出o黎會浮粉, o的jm仲話化得老添!  我本人o既經驗係個底妝一定要做得好, 清潔, 護膚, 保濕程序一定要有, 因為好影響之後個妝o既持久度o架!  不過好o既化妝品對新娘子o黎講都係信心保証o既!

試妝時另一留意就係粉卜, 假眼睫毛係咪包埋(包括試妝日同big day), 駛唔駛自己買, 又或者要加錢! 我見過有MUA係唔包, 又唔同你講, 之後試妝時要收你錢!!  仲有係咪用新o既! 一定要用新o既, 如果唔係就唔知乾唔乾淨, 始終係直接用係面度, 小心為上!

試妝o既過程之中我都準備左個checklist問個MUA, 同大家分享下, 不過就未必係全部, 如果你o地諗到其他都可以問!

1. Package價錢  (如果個MUA得早+全晚OR全日o既package, 中午轉妝外影or註冊要加幾錢)

2. 化妝品牌子

3. 早上出門前到達時間? (通常會係7:30-8:30到達新娘家) 如果提早到又點? (付的士錢or當係OT要加錢?)  住得偏遠地方要加錢嗎?

4. 早上化妝需預多少時間? (大約2hrs)

5. 中午轉妝需要時間?  轉妝地點?  (通常男家處轉妝, 大約30mins-45mins)

6. 下午到晚宴地點時間?  需預留多時間化妝? (大約4:00-4:30到達, 預1hr-1.5hrs左右轉妝)

7. 是否需要落妝重化? (落妝重化聽落去好好, 不過就需要多o的時間, 同埋個底一定要做得好, 不過有個MUA同我講如果早上個底做得好o既, 其實下午做補妝就ok, 唔會厚! 因為你落妝再化o的皮膚受刺激, 又冇左記憶, 又冇晒油, 咁佢會同你作對又或者唔適應你再上makeup, 令到o的皮膚出現問題, 所以如果落妝再即時化o既, 就睇下個MUA點同你做base, 有o的會即時同你敷mask, 都有幫助o架)

8. 晚宴中轉妝時間? (通常15-20mins就最合理)

9. 晚宴serve時間? (通常係6hrs左右, 亦有係化完最後一個妝就走, 有o的就留守到最後, 其實都冇所謂)  如果留守到最後駛唔駛OT收費?

10. 如果MUA送客前走, 如果有頭飾是否需要收按金? 還o既方法?

11. 有冇Assistant?  (有assistant會快手o的o既, 不過如果個MUA勁o既唔駛都好快)

12. 有冇final trial?  如果冇婚前點溝通同傾造型?

13. Package內是否包埋伴娘/媽媽化妝頭?  有冇補妝?

以上都係我覺得可以問o既o野, 俾大家作為參考啦!

試妝做晒以上o既o野, 仲有乜o野做?   當然係平日勤力o的護膚, 敷mask, 早睡早起, 做運動, 等待你o既big day, 做個靚靚新娘啦!

um..... 其他關於試妝要留意o既地方都係之前個post寫左, 所以唔重覆喇(我發覺自己真係好長氣同口水多添! 費事你o地睇到覺得我煩! )  如果再諗到其他o野, 我再話大家知啦!

1 則留言: