2010年4月9日星期五

又去試衫 - Bridal Signature

呢篇其實應該係一早就要post, 不過成日都唔記得, 唔好意思呀 Windy!!!

其實早係我搵gown時, 我就係blog度search到呢間shop, 好多jm都會係佢度買gown...所以我一直都有訂閱佢o既blog....不過因為我係租o既關係, 所以都係睇而已...

但係之前搵左個freelancer外影, 所以要自己準備gown, 同埋我有好大機會去台灣同男友親戚食飯, 所以可能有機會要帶埋gown去, 所以就開始睇買走o既gown.. 所以我就重新去睇Bridal Signature喇! 

因為我覺得佢o的gown好靚, 所以上個月就約左去試衫, 原來間舖係灣仔, 好近我返工地方, 所以就約左放工去試.

上到去見到老板娘Windy, 佢好靚女o架! 佢又好nice好熱情, 地方好大, 不過gown就唔多, 原來佢o地gown主要都係買走同訂造, 全部都係歐洲進口, o的料仲好鬼屎靚添呀! 仲有一樣正o既係任試, 好多之前睇o既gown都賣走左喇! 每件都係得一至兩件o乍... 我試左好多件, 不過因為佢o的gown cutting好好, 好多都啱o的slim同正常身材o既女仔著, 我就比較肥喇, 好多都唔啱, 唯一得一件係用真絲做o既好似希臘女神feel o既gown著得好好睇, 又唔肥喎!  不過一問價錢就太貴喇!  我初時以為間舖唔貴o架所以先上去, 我負擔唔起呢!  不過同windy真係好好傾呀, 唔知點解第一次見面就咁好傾, 好似識左好耐咁! 大家乜o野都傾, 仲傾埋瘦身!

返到屋企, search過同埋同個fd傾有關買走gown o既價, 仲係以歐洲貨o黎計,其實Windy個價錢真係好合理, 有o的舖都要過萬先有, Noel Chu o既EG都成$7000以上啦, 有jm去廣州買原來都要$3000-4000呀!  佢如果見你有誠意o既仲會有discount俾你添! 不過因為我budget好有限呀, 加上17號又唔想買咁貴..所以都冇諗住! 況且要買樓, 唔知要用幾多錢買樓+裝修, 好驚冇錢!!!

不過前幾日Windy又打o黎搵我, 大家都傾左一陣, 乜o野都傾一餐haha! 佢見我留言有件新貨好鍾意, 佢就話如果我鍾意就再諗諗平o的俾我... Windy真係好好人呢, 我好感動呀!!  不過個個係咁你會好蝕o架!!!知道冇??? 仲有記得o的貨靚o既留返俾自己賣, 唔好賣斷出去俾o的婚紗舖呀!  等陣人o地以為你抄款, 做cheap個名o架!!

識到Windy, 真係發覺原來仲有老闆娘係好有良心同埋以真心去對待客人, 視客人如朋友! 之前見到有一班客人上左去Windy度傾偈開party, 又有jm慶祝Windy新舖開張特登用人手整左部水晶計數機送俾佢... 可想而知, Windy真係好好人, 個個都好錫佢o架!!

我而家繼續努力落下嘴頭, 睇下有冇機構做到Windy o既客人, 希望佢可以返o的lace有袖復古o的o既款就好喇!!!  不過始終budget有限, 可能只係afford到廣州貨式...殘念~~~~~

有興趣買WG/EG o既jm, 可以考慮一下Bridal Signature呀!

Bridal Signature

地址: 香港灣仔莊士敦道25-33號長康大廈1樓E室

電話: 6206 5620

Blog: http://hk.myblog.yahoo.com/bridalsignature

沒有留言:

發佈留言