2013年7月7日星期日

人蔘雞湯 (附食譜)

自從去韓國食過人蔘雞湯, 我一試就愛上了.  平時韓國食物給人感覺總是辣的, 但人蔘雞湯便不是了.  好滋補養生呢!

之前買左兩支人蔘一直都未用, 終於的起心肝去整了人蔘雞湯,各位谷友都好想知道點整,而家就分享一下點做。



材料:

春雞      1隻  (我用法國春雞)
糯米      50g
蒜頭      6瓣
紅棗      3粒心
栗子      10粒 (我很喜歡吃所以下得比較多)
人蔘      2支 (我係日本百貨公司買一pack 2 支的, 我喜歡濃蔘味, 所以一次過落晒)
水          6杯
清酒      1大匙  (我用韓國清酒)
蔥粒      少許 (可加可不加)

調味:
鹽          少許
胡椒炒  少許

鍋具:Le Creuset 22cm Round Casserole

做法:

1.  糯米洗淨再用水浸最少2小時;

2. 將春雞解凍後清洗乾淨,用少許鹽擦洗雞腔及雞身,並抹乾;

3. 將糯米、蒜頭3瓣塞入雞腔內,用牙籤或線縫合; (我就係雞尾兩邊剪一個小口, 將雞脾骨交义塞入小口內,自然便會封了,但安全計我都用幾支牙籤回定一下)


4. 先用煲煲滾水,加入春雞、另外3瓣蒜頭、紅棗、人蔘、清酒,所有材料煲滾後轉小火煲1至1.5小時。 (中途有視乎須要將浮面的油底泡清除)


5. 湯煲好後加鹽及胡椒粉調味,再灑上蔥粒,即成。喝時除去牙籤或線,再切開春雞伴湯一起食。



個湯當然係好好飲啦,好夠蔘味,好濃,最正的地方就是雞腔內的糯米飯,入晒味呢。  我真係好鍾意呢個湯,久不久都要煲來喝呢!






題外話:
上面我提及了谷友,就是某一晚跟神級和人氣毒后們鬼嫁、維媽、偽主婦和玻璃朱一時興起,就創立了這個可怕的劇毒集團,只不過開張了兩星期左右就毒成這樣子,過了三千會員,想不到呀哈哈!

先旨聲明,這GROUP好毒,腦波弱一點也不行。

大家也一起來加入這個勸敗散毒的GROUP,一起自由分享敗家資訊食譜聊八掛,一起煮,然後繼續一起敗吧(招手)

http://www.facebook.com/groups/572620562783296
Le Creuset X Miele X 敗家情報專區




2 則留言: