2013年3月11日星期一

初試白神酵母

做了包包一段日子, 對做包會產生一份堅持同想做得更好.  麵粉會用日本麵粉, 瘋狂至由日本訂粉回香港.  而酵母則不限於金yeast.  更開始留意什麼什麼天然酵母.  當中經常聽到的是白神天然酵母.

白神天然酵母是來自於日本秋田縣的世界自然遺產的「白神山地」,由「白神山地」的腐葉土分離出來的天然酵母。擁有極大的抗凍抗壓能力,在極低溫度下亦可生存,非常之珍貴的一種酵母。

其實買左白神酵母都一段時間, 終於一試其利害。 我做了好普通的全麥吐司,用的是仙姐17小時發酵法去做一條吐司的份量。

白神酵母唔可以好似普通酵母咁直接加入粉到攪,要先用1份酵母:5份水(35度-40度)開勻喚醒酵母. 先將酵母加入小中不要攪拌, 待2-3分鐘之後就可以用小匙攪勻酵母,酵母會溶晒係水度,即時我已經聞到一股好香的味道,比起普通酵母更香,少了一份酸酸的味道。

用KM打好個中種,我再用手搓左一陣,應該好soft,好彈手。



入盒了,放入雪櫃雪17小時。


雪完之後,我就將中種同其他材料用KM再打成麵團,打好之後又拎出來手搓感受一下,真係好彈手,好柔軟呢,仲有係好輕易就拉起薄膜,比我之前用的普通yeast強。


第一次發酵完成了,聽說白神的發酵力會慢少少,實驗証明係真的,發酵需要長些時間,我發了45mins以上先完成,仲有我放左入Miele開40度協助發酵。但發酵完的氣味好清新,有淡淡的香氣,有人用花味來形容佢。


分割好麵團,靜止15mins。


靜止完之後就造型入麵包箱進行第二次發酵,大約1hr之後就發到9成滿關蓋入爐。


可能好久沒有造方包,手勢不太好,所以做不到頂角包包,但係成品令我好滿意。


包包texture好好,細密,撕開都見到好靚的起筋,一絲絲的,仲要好好食,又冇普通yeast的酸味,食落仲好清香,好Q。




白神山酵母真係非同少可,好滿意好滿意。

下次會與北海道十勝酵母結緣喇! XDDDD

7 則留言:

  1. 晚安!
    看包包好好食!
    順祝你吉祥如意!!!

    回覆刪除
  2. 好想整到你咁勁呀~~~

    回覆刪除
  3. enjoylife ﹡ enjoymoment2013年3月20日 上午7:57

    請問D白神酵母係邊到買到呢?

    回覆刪除
  4. 言語治療師加英文教師Carley2013年4月2日 上午7:19

    白白的一團,好可愛!

    回覆刪除
  5. :+:+:涼粉子:+:+:2013年4月5日 下午1:58

    有衝動去日本時抬包番HK..再抬佢番英國~!!!!!

    回覆刪除
  6. 白神Yeast真係very good,雖然我只係用包包機,但都已經超級好味,尤其果種麵包香,真係無得頂,番唔到轉頭

    回覆刪除
  7. KM 用幾度打丫 ?

    回覆刪除