2012年11月4日星期日

【深夜食堂煮婦同樂會第22話】茶泡飯 【附食譜】

好耐冇見喇, 因為之前去左旅行, 慶祝我同17號紙婚紀念, 所以深夜食堂系列我暫停左冇做.

而家終於有時間喇, 我會補做返.

不過最緊要教左今個星期份功課先.  今個星期嘅題目係茶泡飯.  我對茶泡飯三姊妹印象好深.  成日都係電視劇出現.

但有時有o的唔明, 個茶泡飯其實好易整, 點解佢o地成日都要去食堂食呢? hehe


材料:
白飯         1碗
玄米茶     1包
紫菜飯素  適量
木魚絲      適量
明太子      適量



做法:
1. 玄米茶包用熱水沖泡出味.


2. 預備白飯一碗.


3. 將玄米茶倒進白飯內, 大約1/3滿.


4. 加上飯素, 木魚絲及明太子於白飯上即成.

很愛玄米茶的茶香, 我用左比較濃的焙煎茶仲香.  配飯其實好似我o地湯撈飯咁, 但呢個茶泡飯有淡淡茶香食得好舒服. 加左飯素同明太子的咸香, 個飯味道好平均好好食呢.


其他煮友作品:

1 則留言:

  1. 芝士, welcome back, hope you have a nice trip :)

    回覆刪除