2012年9月2日星期日

話梅豬手 (附食譜)

話說上星期宴客, 其實自己一直好懶, 加上煮野好慢, 所以好驚應付唔到, 又怕整得唔好食失禮人,
應承左成年有多了都未實現, 不過上星期終於都請左朋友上我家食飯, 一行13人, 硬著頭皮煮煮煮, 煮左10個餸, 煮到人都癲, 搞到周身痛左成個星期先可以復元.

不過好開心, 因為朋友都喜歡我煮的餸.  好有滿足感, 仲話快o的再有下次.  不過真係有O的辛苦要回下氣先得.

而家終於有精神寫下食譜.  不過當日太趕, 好多餸都冇影相.  所以要遲下先post食譜.  不過因為整唔晒啲豬手,  所以尋日可以再整一次. 整俾爸爸媽媽試下.

其實我好少食豬手, 不過我發覺呢個整法好好食, 我都食左少少, 朋友們就好鍾意.  清晒1隻半豬手添.

夏天太熱冇胃口食野, 呢個酸酸甜甜, 好開胃呢.




材料:
豬手               1隻
甜話梅王       12-16粒
乾蔥               6粒
蒜頭               3粒
薑片               8-10片
山楂片           1湯匙
八角               2粒
油                   2湯匙
白醋               1茶匙

調味:
老抽               1湯匙
蠔油               2湯匙
紹酒               2湯匙
鎮江醋           1湯匙
水                   2-21/4



做法:
1.  山楂片先浸水, 待軟身彼去核.  話梅先用調味中的1杯水份量浸
2.  預備一煲水, 加入少許薑蔥及白醋, 待水滾後加入豬手先滾5mins, 隔水攤涼後用刀仔將豬手皮表面污穢物清除.
3.  先於鍋內加入2湯匙油, 燒熱後加入薑, 蒜, 乾蔥爆香.


4. 然後加入豬手兜炒一會.


5. 加入調味, 話梅, 山楂片, 八角入(4)內.  之後加水至蓋過豬手便可.  我連埋浸話梅水總共用左2 1/2 杯水, 因為用LC水份會KEEP得好, 所以唔需要落太多水.


6. 蓋上鍋蓋後用中大火煮滾, 待滾後繼續用中大火煮10mins, 然後轉水火煮25mins, 關火後焗15mins即可.  (用LC可將煮的時間縮短, 待關火後用鍋內餘溫繼續焗)




呢個豬手比我上次整嘅更入味, 因為朋友上次話唔夠酸味, 我又嫌唔太上色, 所以今我加左山楂片同埋鎮江醋去吊起佢嘅酸味. 果然入味好多.

如果想入味啲, 可以等豬手涼左之後再加熱忟15-30mins, 豬手會好入味, 忟得越耐豬手就越淋, 唔想太淋就可以忟短啲時間.


沒有留言:

發佈留言