2012年7月6日星期五

蘑菇濃湯

個人咩湯都好鍾意飲, 中西式湯都鍾意, 所以一有時間就會煲下湯飲, 上星期煮西餐, 當然煮個西湯啦, 對上一次整左南瓜濃湯, 今次轉一轉整磨菇濃湯.

其實整濃湯唔係太難, 只係煮軟啲蔬菜用啲時間.

今次個食譜我都係參考左偽主婦的.  不過份量改為2人份, 同埋加左蘆筍入去.  (因為唔好浪費, HAHA)

材料:
有機大啡菇          1盒      切粒
雞湯                      3/4杯
鮮忌廉                  1杯
牛肝菌                  2片 (預先浸水去沙)    切粒
乾蔥                      1粒     切碎
牛油                      6g
百里香                  1/2 teaspoon
月桂葉                  1小片
檸檬汁                  1/2 tablespoon
蘆筍莖                   隨意  (因為我整西餐買左大蘆筍, 切左莖部份刨皮留芯後切粒)

做法:
1. 用牛油起镬, 爆香乾蔥, 加入百里香及月桂葉.
2. 加入已切粒的大啡菇, 牛肝菌, 蘆筍粒及檸檬汁.  用小火慢炒15分鐘.
3. 加入雞湯及鮮忌廉, 慢火煮20分鐘.
4. 將所有湯料放入攪拌器內, 我用德國寶自然養生機, 用濃湯模式打湯, 最後加入鹽及胡椒粉, 多打一陣, 即成.




我都學左偽主婦咁上湯時加左少少黑松露醬 (我冇黑松露油), 真係令個湯生色不少呢.  好好好味!!!

3 則留言: