2012年3月1日星期四

代敗@大根國

 
 
敗家真係冇分國家.....敗完花旗....家下敗到去大根國....

嫁左去大根國o既朋友新年返o黎香港, 一定唔可以放過佢, 叫佢帶個大花花pale rose碟返o黎啦! 仲有要埋個花花盅, 最開心係仲有個pink plin magnet送, 我冇o架!




不過我都有777份, 抽左其中一隻大花同777share, 大家抽籤, 抽到o個個真係開心屎啦!

另外有日收到whatsapp有個正o野...真係好靚喎, 仲要做緊discount.....


盅盅蓋鑲左7粒swarovski, 好靚, 好唔捨得用.


個小蓋原來係stoneware o既magnet....好cute呀!!!


樣樣o野都好鍾意呢!!






 
 

6 則留言:

  1. CuBie的快樂家庭2012年3月2日 上午3:32

    花花碟好靚

    回覆刪除
  2. 終於都見你出post啦~~星期六見你靚女左喎, 嫁左果然唔同d呀, hahahaha~~
    d碟真係好靚呀~~~LC d野真係好鬼死正, 可惜我無錢買呢~~
    重有你應該未add我呀~可唔可以add多我一次呀~~thanks!~~~

    回覆刪除
  3. 嘩好耐無見啦~~~你d收藏品越來越多啦喎~~~花花個個真係好靚呀!!!我都好喜歡呀!!!

    回覆刪除
  4. 我想問下有水晶果個係邊度買架?

    回覆刪除
  5. 嘩~~~~你就好啦~~朋友仔錦有你心!!^0^~~

    回覆刪除
  6. 有水晶o個個好靚呀!!!

    回覆刪除