2011年11月21日星期一

Le Creuset - 挑戰全西餐

婚後有時間就會煮飯仔, 我同17號都喜愛入廚, 佢整中菜叻過我, 好多時候佢都早過我返屋企煮飯.  雖然係咁, 我都唔想懶o架.  有時間我一定會煮返一份.

上星期就有時間, 決定俾個驚喜佢, 整個全西大餐.

是日餐單:

湯 - 南瓜濃湯
主菜 - 紅酒炆牛肋條
         - 白酒黑椒檸檬焗雞脾
       - 扁意粉
甜品 - 紅酒燴梨

南瓜濃湯

用左南瓜, 洋蔥, 紅蔥頭, 薑蒜, 雞湯, 忌廉.  除忌廉外, 將所有材料炒至淋身, 然後放入我o既德國寶中用濃湯掣打8mins後再加忌廉打一陣就飲得..好滑好香濃...真係好正!



紅酒炆牛肋條

好想整呢個菜好耐喇, 今次跟左10R個食譜整....真係好食到冇O野好講, 唯一唔好O既我買唔到新鮮o既香草. 同埋我加左少少冰糖去煮, 等o的雪藏牛肋條容易淋同埋可以減少紅酒o既酸味.  多謝10R!!!! ^O^



LC 炆o野真係冇得頂, 又淋又入味!! 食到停唔到口, 個汁撈意粉勁正!!



白酒黑椒檸檬焗雞脾

呢度菜係跟KIT MAK整, 因為之前去梁九記買左o的有機雞脾, 就試下整呢.  呢個菜係比較清. 




紅酒燴梨

最後甜品又係我想試好耐喇, 整完牛肋條有紅酒剩用O黎整呢個真係perfect! 如果雪耐o的應該更好食!


開餐喇, 足足整左成日, 好攰, 不停切切切, 洗洗洗. 雖然好辛苦下, 不過見到17號好欣賞, 都值返晒啦!! 


23 則留言:

  1. 嘩嘩嘩, 第一個報到先! 你真係好勁呀, 如果我係你老公就好啦, 餐餐都有好野食~~^^

    回覆刪除
  2. 係呀, 芝士, 票情告急, 本來同第一名只係差10票都無, 點知突然比佢又拋離一百票, 請問你可唔可以叫埋你男友、share比你朋友一齊入去click呀?><
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=171877172896553&set=a.168891849861752.44118.138775129540091&type=1&permPage=1

    回覆刪除
  3. 厲害呀!!!!!!!!!

    回覆刪除
  4. 兩個人食咁多...好豐富呀!! 我都好鍾意食紅酒炆牛肋條啊!! yummy~~~

    回覆刪除
  5. 好犀利呀~~煮飯我仲係bb班, 只係識煮d最簡單的餸XD

    回覆刪除
  6. 好勁呀!!! >0< 我都想做你老公, 哈哈哈哈

    回覆刪除
  7. 犀利呀, 煮呢餐真係好辛苦. 分量好似好多咁, 食唔食得曬呀??

    回覆刪除
  8. 個紅酒炆牛肋條好正啊!!
    睇黎,我都要入番個LC先得啦!!^0^

    回覆刪除
  9. 你好利害呀, 比十個勁你呀

    回覆刪除
  10. 勁!我最近都整左紅酒炆牛筋腩....你老公好有口福~!!

    回覆刪除
  11. 你呢餐簡直毒暈佢啦,食到暈晒大浪,hehehe

    回覆刪除
  12. PREFECT. 我又要食暈浪餐

    回覆刪除
  13. 嘩! 你好犀利呀! 紅酒會梨係乜味道呀!
    d 餐具好靚 ^^

    回覆刪除
  14. 嘩, 你真係好好好好勁啊!!!!!!真想學似你一半就好喇!!!!

    回覆刪除
  15. 嘩....冇search你個blog一陣, 大攪作又好多相...要c跟呀

    回覆刪除
  16. 妳真係入得廚房,出得廳堂!平時D粗野嘛俾妳HB煮囉,妳梗係煮D靚靚西餐至o岩妳令令image啦^_~

    回覆刪除
  17. 你好勁呀~~~~ 我最多都係星期六日先整
    有時返6699度食添
    我想問D紅酒梨點整呀 好似好好味
    因為屋企好多紅酒淨呀 而又好少飲
    所以整拎黎整野食~~

    回覆刪除
  18. 嘩~~好厲害呀!!!!你個炆牛肋肉好正呀!!!!用黎撈飯都應該一流呀|!!!!and見到你d餐具, 搞到我都好想買番d番屋企用下~~>.<

    回覆刪除
  19. 嘩~好勁呀~~~每一度菜都睇得出花左唔少心思~犀利~~

    回覆刪除