2011年10月27日星期四

DIY Corsage & Boutonniere


結完婚之後就要努力BLOG返晒之前miss左o既o野!!!

當然都要blog返自己o的diy啦!

首先講o既就係我攪盡腦汁整o既corsage 同 boutonniere.  因為我唔想整o的一式一樣o既, 所以就自己搵左好多外國o既reference, 再自己諗下!

搵材料我搵左幾個月, 得閒又買o的, 得閒又買o的, 不過一直都冇整, 係到結婚前個幾星期先開始整o乍!! so crazy.

最最最滿意就係姊妹們手花, 我唔想用絲帶, 又唔想用珍珠鍊, 因為條姊妹裙都有O的PLAYFUL, 所以諗起想整條好似手錶帶咁..好似唔錯.  之後係深水埗行左好耐, 終於俾我發現佢O地...整左出O黎勁滿意..  我仲用左LACE, 唔同RIBBON, 有Paper同silk flower, pearl, 同埋用左鐵線屈左個波波... 好得意o架!


另外就用返我主花馬蹄蘭整左個襟花俾老公, 不過最後有鮮花又係冇用過!

新郎襟花

兄弟襟花...又係我好滿意O既作品!



最後就用左蝴蝶蘭整左主人家襟花, 一朵蝴蝶蘭已經好靚!



好開心兄弟姊妹都好鍾意呀, 個個都要收返O黎自己留念, 總算冇白費心機呢!! ^O^

12 則留言:

  1. 時間過得真快,恭喜妳成為靚太了!期待妳更多分享呢^^

    回覆刪除
  2. 你好厲害呢~ 可以開店了, 哈哈~
    好鍾意你整比你老公個襟花呀~ 同你個花球好襯^^

    回覆刪除
  3. 芝士, 你真係好勁呀......佩服.....
    想問下你既蝴蝶蘭是絲花嗎? 係邊度買啊...? 好靚啊...

    回覆刪除
  4. 睇完FACEBOOK再睇BLOG都一樣忍唔住講好靚呀!!!不過我覺得你個張大頭相都好靚呀!!!

    回覆刪除
  5. 好靚呀!!!!!!!!!!!!! 感覺好grand呢~~

    回覆刪除
  6. 係 fb 讚完, 但都係要再讚 ^^
    襟花係真花, 你邊有咁多時間整呀?

    回覆刪除
  7. 你真係好厲害, 每樣diy都好鬼靚呀^^

    回覆刪除
  8. 個手花好特別呀~~好外國feel^^
    芝士,你一定花左唔少心機~~~~~~~做你姊妹真幸福啊^0^

    回覆刪除
  9. Congratulations~~~~ Cannot wait to see more DIY and of course the wedding photos ar... 我都好懶, 結完婚半年都未好好update自己wedding既野... 嘻嘻

    回覆刪除
  10. Hi 芝士, 我搵緊點樣整手花襟花呀, 你做得好靚好grand, 有冇方法教下我? thanks!!

    回覆刪除