2011年3月14日星期一

白色情人節

今日係白色情人節, 一直我o地都冇點慶祝.. 但今年有o的特別喔!!!


今日17號放工係我公司樓下等我, 之後叫我合埋眼, 一開眼就見到有兩份禮物!!!原來係佢搵人特登整o黎送俾我呢!


有一隻SAM仔拎住相機仔...因為17號知我鍾意影相, 之後呢個SAM仔就可以加個夾用o黎夾咭or相!! 好得意呀!!


另一個就係一幅大o既畫, 係慶祝我o地新居入伙喎!!! 好特別呀!!!


多謝你呀!! 我好鍾意呀! 2011年白色情人節真係好難忘呢!!

11 則留言:

  1. 好得意呀~~~
    17號真係有心意

    回覆刪除
  2. 白色情人節都有禮物收,仲要咁靚喎,抵讚呀~~

    回覆刪除
  3. 肥寶的刨冰機2011年3月15日 上午3:21

    好靚,好有心思
    17號好抵錫喎

    回覆刪除
  4. 鄭太@hong kong (Vegetarian)2011年3月15日 上午3:28

    嘩~你男友好有心思呀! 我同我老公就無點慶祝啊~

    回覆刪除
  5. 鄭太@hong kong (Vegetarian)2011年3月15日 上午3:29



    我最近又留意身邊的 blog 友仔結婚 ~ 見到你結婚 ,
    令我想起很多結婚時的回憶 ~

    有冇想過要回禮小禮物 ?
    我結婚時無 , 但到我身邊的朋友結婚 , 我幫佢地整 , 見到 d 賓客收回禮小禮 . 開心的樣子 , 很難得 ~ 同時記得叫攝影師幫你影低賓客收禮物的一環~
    幾好架~~
    我幫人整曲奇 / 蛋糕 / 果醬 ~
    FIND US @ FACEBOOK
    Bubu-cake


    我都開左個 yahoo 拍賣
    http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/booth/queenie_lty

    你是我的 blog 友 ~ 可以再同傾傾你的價錢
    祝福你 .

    回覆刪除
  6. 17號真係sweet sweet!你鼓勵佢, 叫佢下年再advanced, 自己砌!

    回覆刪除
  7. 無上黎一排, miss 左好多野 tim… so sweet 呀 … btw, 我 add 左你 lu! =)

    回覆刪除
  8. 好抵讚呀!!! 咁有心思!!!!

    回覆刪除
  9. hello, can you add me pls?

    回覆刪除
  10. Melody's Scrapbook2011年3月20日 上午4:23

    hi~ Tim clear stamps到左,不過要埋2本paper pads 才寄出,因當時收左$5 郵費分唔到兩次寄出呢。 Melody

    回覆刪除