2011年3月13日星期日

裝修進度 (七)

又一個星期喇, 又係時候update一下進度.


今個星期都係油油中, 不過油油已經七七八八, 應該仲有最後一層未油, 而家已經睇到o的顏色喇!


朱古力屑主人房!


我冇造假天花, 又唔要天花線, 所以師傅都幫我油左條幼身線, 都唔錯!


窗台雲石都已經整好左! 用左白星石!


星期中, 所有由師傅負責o既門, 廚櫃, 廁所櫃同浴屏都已經到左....放晒係個廳度!


廚櫃o既板...幾好睇喎



廁所已經做好LED燈o既位, 準備裝假天花!


最後星期六同師傅覆多次傢俬尺, 真係好在有佢俾意見...我先知道有乜問題, 做傢俬間公司o個度真係覆尺覆得唔太好, 激死我....而家仲要我自己覆一次.......


另外就再confirm埋師傅, 廁所同廚房雲石料!


廚所會用小白星石(左), 廚房就用瑞典白(中), 比較襟睇o的!


 

8 則留言:

  1. 我都就快收樓,好彩唔使裝修,不過一諗起要買傢私就煩喇~~我都只係想訂造張床,衣櫃,同書房的櫃..都覺得好似好難咁~~~

    回覆刪除
  2. 我都係搞緊裝修......煩到嘔電!~

    回覆刪除
  3. 窗台雲石用白色好靚呀~

    回覆刪除
  4. 期待見到裝修完的樣子 ~

    回覆刪除
  5. 我幾鍾意你廚櫃的顏色呢....

    回覆刪除
  6. hello, 你可以add我嗎?

    回覆刪除
  7. 你好呀...有無師父資料可以介紹下...thx...我依家都為間屋煩緊 裝修 ..希望趕得切年尾結婚後入住..many thx

    回覆刪除
  8. 你好,打擾你,想請問師傅手工如何?如果好,可以給我聯絡電話?謝謝

    回覆刪除