2011年3月22日星期二

裝修進度 (八)

呢個星期真係好忙, 忙到唔得閒寫裝修進度, 而家就一次過寫返啦!


呢一個星期, 真係過得好快, 因為裝修已經進行得7788.


廚房已經裝左廚櫃, 將上手業主的抽油煙機都安好



整好左個假天花


師傅已經準備好個鋅盤, 而家等塊雲石到!


Panasonic 雪櫃都到左安埋


大眼仔都裝好, 試左水冇問題喇!!


全屋最開心o既一件電器就係呢部大焗爐喇!!! 仲興奮緊添!!!


廁所都安裝左浴屏, 鏡櫃, 抽氣扇亦都準備左個洗手盤


個TOTO 945都到左埗喇!


師傅暫時安左3盞燈, 下面係睡房



書房


客廳, 呢盞燈真係好靚!! 我好鍾意呀!


窗花都已經安好喇!


最後就係睇左大門, 原來都已經整好左, 仲裝埋防盜眼!



新大堂電話同埋門鐘都已經KO左喇!

20 則留言:

  1. 俾個little tips你,若然仲要裝修的,一定一定要師傅幫你遮燈呀!如果唔係抹死你哦baby~~ same as you, 上個week搞裝修,結婚野完全停頓,唉~ 又4月,好緊張~~

    回覆刪除
  2. 小心小心!不要100%相信裝修師傅的清潔standard same as yours,他們只是清場,整返企理d,不是清潔呢~ 我驚到時你cleaning會好辛苦而已,特別係水晶燈,其他還可以~ 預計幾時入伙呢?

    回覆刪除
  3. 原來有2位清潔姐姐,咁又唔同~ 下星期搬真係會忙爆,加油!

    回覆刪除
  4. 但係見到間屋一點一滴咁成形,每次打開大門見到進度都好開心! 忙埋呢排啦唯有~~

    回覆刪除
  5. 嘩~ 有個大焗爐真係超正~~~

    回覆刪除
  6. 肥寶的刨冰機2011年3月23日 上午9:19

    間屋越來越成型。真係替你開心 我的dream home都好想有大焗爐呀!唔知我家肥寶肯唔肯俾我添置呢

    回覆刪除
  7. 你的裝修師父好似不錯喎~可以介紹給我嗎??因為我都差唔多要搵師父報價了~~ thanks~~

    回覆刪除
  8. really thanks~~
    明架~~我都諗住搵多幾個好既師父,咁可以比較下嘛下...因為資金有限...

    回覆刪除
  9. WA~ 個焗爐好靚呀, 好期待你的新居呀!!

    回覆刪除
  10. 我都好想要個大焗爐呀~~~

    回覆刪除
  11. 我都怕呀~~所以會問多d blog友有冇好介紹~~thanks~

    回覆刪除
  12. 要入櫃的話...無位喇....

    回覆刪除
  13. 嘩~黎個baking party都好啵~

    回覆刪除


  14. 全屋之靈魂!!!!!

    回覆刪除
  15. 客廳盞燈真係好靚!!
    個種閃真係好靚!

    回覆刪除
  16. 好正呀焗爐!好羨慕呀~

    回覆刪除
  17. 我係Amelie 呀,係家創作見到你呢唔好意思,咁耐都未add 你嘅Facebook,因為我search唔番呀(某情度上係懶哈哈)
    我想提下你,如果係呢間訂造傢俬,真係無網評咁好,可能我哋大意係度呎到跟得唔係好足,所以造出嚟完全唔fit, 當同高生提出嘅時候,佢話佢地係做傢俬,唔係裝修,如果想用做傢俬嘅錢幫你裝修埋係好難!我一聽完好嬲,就係因為知道一間屋係無可能平面九十度角,所以先要佢地度尺訂造。就好似度身訂造衫,造出嚟唔fit,佢就話係個客身型有問題,然後就話自己係幫人造衫唔係幫人塑身架。
    我upload咗啲相Facebook,你有興趣可以上去睇睇,要重點提示佢地,尤其度尺。
    你可以add我麻amelie_hung@sinagirl.com

    回覆刪除
  18. 好大個焗爐..好正呀!.....

    回覆刪除

  19. 我昨日都上去左家合居, 你依盞燈, 我都睇中左呀~~~ 我暫時只係揀下先..未買住~~不過我男友CONCERN夠唔夠光同LED 燈萬一壞左唔知點~~
    我想問你覺得依盞LIGHT夠唔夠光呀?

    回覆刪除