2010年10月14日星期四

法式修甲 @ N for Nail

為左迎接去台灣影婚紗相, 奉獻左我o既第一次, 就係去修甲, 咁大個女都冇點油過指甲油o架!

一直都係喜歡簡單o既o野, 所以都係選擇法式...簡單但都好優雅! 效果又唔差!

今次去左monalisa 細妹介紹係重慶站o既 N for Nail做, 價錢唔貴.  o的師傅都好後生!! 揀左隻比較出o的o既閃粉紅做底色, 貪影相時會出o的!!




我仲修埋腳呀...效果都唔錯呀! 準備好靚靚出發去台灣lu!!!

12 則留言:

  1. GDGD!我都係起影 prewedding個陣,
    就做左人生第一次GEL 甲!

    回覆刪除
  2. hehehe.. 哩張相除左睇靚甲,仲可以順便睇埋掌相
    祝pre-wedding順利呀。

    回覆刪除
  3. 我都獻左第一次整甲比紅豆 !!

    回覆刪除
  4. 我都要準備去做GEL 甲呀 ^^

    回覆刪除
  5. 快d show埋隻腳黎睇下啦~

    回覆刪除
  6. ♡ IRIS.屎屎.★2010年10月18日 下午2:44

    我啱啱去完台灣影相.... 好黑仔呀....落雨落雨呀...嗚...

    回覆刪除
  7. have a nice trip ar~~ 記得返來我地(24/10)有個約會呀!!!! 期待你親口分享個中的過程經歷。

    回覆刪除
  8. Wedding Planner - Carol2010年10月20日 下午4:42

    祝你影多d靚相返黎啦

    回覆刪除
  9. hi Candy, 係呀...24/10在晚上19:00 start呀...地點: TST。岩岩call u, 但無人聽所以都係留言比你可能重快d....kekeke

    回覆刪除
  10. i love this simple french nail as well. how much for both?

    回覆刪除
  11. thanks a lot.好抵呀.我都試下去呢間先.要唔要預先book架?

    回覆刪除