2010年10月26日星期二

台灣紅豆婚紗之旅 - Day 1

補返遊記呢一PART先!!!

今朝一早就爬起身喇, 5:30第一班車去機場. 真係超眼訓呀!

到左機場check-in就入閘行下, 再去買杯coffee先去閘口, 點知要delay半個鐘呀唔知乜事, 可能架機有事啦, 之後竟然係轉左另一架機...

起飛已經成9:30, 真係一出門唔係好順利啦!!

食左個都唔錯o既包就到台北喇! 足足遲左成 45m ins左右! o地就拿拿聲上車出發去台北喇!!


第一站就去台北車站放底行李係locker….就後就沿地下街行去中山站, 去左 “福大蒸餃館” o野, 其實係台灣o的blog search返o黎, 當地人推介o既!


超好食o既蒸餃同山東大雲吞, 蒸餃出晒煙, 好足料又有肉汁!!!!  雲吞又係超大粒, 好足料! 台灣酸辣湯同香港唔同, 不過都唔錯!! 仲有我喜歡o既豆干!!



之後就行左去daiso同埋隔離金興發生活百貨店, 買左少少DIY ostickers然後就去行去第一站牧莎記事因為之前係網上面訂左貨, 而家係去拎貨, 順便寺朝拜一下啦! 其實牧莎南西門市都幾方便, 一出中山站行不到1分鐘就到! 上到去地方好似paperart咁大, 不過好多貨! 拎左貨之後又買左o的新o野咁就離開左牧莎!

跟住我o地就去左牧莎旁邊o的台灣牛乳大王買我好鍾意o既木瓜牛奶飲! 真係好好飲呀, 又足料又好飲!!!


飲完o野就搭的士去下一站永樂市場, 只係NT75就到, 仲好快添! 去永樂市場係為左買布整BOOK CLOTH! 真係好多花布, 簡直瘋狂呀, 不過o的布唔係太平啦, 但係一場o黎到我都有o的收獲o! 買左o的小花布...真係靚過係香港買啦!


買完花布之後我o地係附近行左一陣, 迪化街一帶真係好多DIY用品店, 手作人真係會行得好開心.

行完之後就搭的士返去台北車站, 拎返行李就去台北轉運站搭葛瑪蘭號巴士去礁溪喇!

行經雪山隧道, 大約個半鐘左右就到達礁溪, 真係好快, 好過搭火車! 到埗之後就去左福崗汽車旅館Check-in, 不過原來都要行一段路…. Check-in完之後就去左礁溪路o的小檔食晚飯, 有生魚片(鮭魚同池魚), 我最愛o既山蘇, 吊筒, 海鮮粥, o的小炒都唔錯呀!


仲有係隔離間鹵水店買左o的外賣, 真係超好食呀!!!


食完之後就去左7-11拎係網上面訂左o既書, 然後就行左一陣去買左支酒糟雪條食好得意o有酒糟味道!! 正呀!!! 


食完雪條就行左去湯圍溝溫泉公園浸腳, o的溫泉水真係好熱呀, 公園又好多人好熱鬧一路浸腳一路同當地人聊天不亦樂乎!!

浸左一陣就返去旅館再浸全身喇! !!!

6 則留言:

  1. 好似好好味咁.. 我有兩年無去過台灣了... 有點心思思想去tim...

    回覆刪除
  2. 嘩,你好勁呀,啲地方我未聽過o架~~你肯定做咗好多功課ar~~post啲小花布o黎望o下吖~~

    回覆刪除
  3. 影相前食咁多嘢呀!啲嘢食見到都留晒口水

    回覆刪除
  4. wooo 好想去旅行呀我~~~!!! 咁多好野食~~~!

    回覆刪除
  5. 去影相都不忘要買布....wakaka...中毒太深了....wakakaka

    回覆刪除
  6. 衰野 , 引人既 ~~~ 台灣真係超多野食 .... 好想再去呀 !!!

    回覆刪除