2010年9月22日星期三

值得紀念的中秋節

今日係中秋節, 真係一年容易又中秋, 時間過得好快!!

因為星期日做左節, 所以今日唔駛做節, 就約左17號去慶祝.....

慶祝o的乜......

就係慶祝求婚一週年!!!!!

其實求婚週年真係好少人慶祝, 不過我覺得結左婚就唔會再慶祝求婚ma....所以一於慶祝一番.....仲有就係先感受一下honeymoon.....

點感受, 我o地今日就去左尖沙咀 Weinstube 食奧地利菜 (其實我覺得係德國菜多o的)

我想試呢間好耐喇, 好在17號好有我心特登提議去呢度....





今日可能係中秋啦, 冇乜人食西餐, 成間餐廳得bar 枱有幾個老外係樹飲啤酒....就得我o地兩個食飯....

我o地叫左個炸蘑菇, mixed sausages同埋豬手..... 3樣都好好食呀!










蘑菇入面好juicy, 豬手唔太咸而且個皮好脆....好食呀!!!

加埋兩杯Erdinger德國啤酒(1白1黑)....簡直一流!


食完飯之後趁冇落雨就去左海傍行下賞月.....天公造美....好開心可以賞月, 加上17號o既驚喜 - 白兔燈籠........我想要左好耐o架喇!  真係好開心呀!!! 多謝你!

下年我要同你係新屋樓下o既海濱長廊賞月呀!!!

 






5 則留言:

  1. CuBie的快樂家庭2010年9月24日 上午4:14

    好幸福呢
    真係無乜人會慶祝求婚紀念日, 好特別!!
    我都想試呢間好耐喇, 超想食炸磨菇!!!

    回覆刪除
  2. 好開心啊, 有白兔燈籠啊!!!!! 你就好啦, 有求婚紀念日, 我..........個衰佬都冇求過婚.....

    回覆刪除
  3. 成日都有好野食,羡慕屎人~~

    回覆刪除
  4. 個白兔燈籠好得意呀!你地真係sweet btw, 我都有你呢件衫呢, 我覺得呢件衫好靚架, 估唔到我地taste相近, haha

    回覆刪除
  5. soooo sweet!!!!
    haha 我o既求婚一週年過左都無celebrate呀~~

    回覆刪除