2010年8月14日星期六

我的旅遊相記簿 - 3rd class (The making of)

等等等, 又一個星期, 終於又到星期五, 原本係好眼訓, 但一放工去上堂時就精神晒!!

上堂之前, 我o地又相約左去南記食米線, 真係好開心, 我o地都係米線怪, 無論譚仔三哥同南記都係咁喜歡食......食完之後就上去AMOR啦, 今日特登早o的上去想早o的做...

今堂我o地再做多3頁, 可能我o地太慢啦, 最後只會做6頁!! 不過都ok, 慢工出細貨 (自我安慰中).




今日又用cuttlebug cut 框同做壓花, 真係好靚, 好滿意個效果, 攪到大家都想將cuttlebug據為己有!! 又試左用trimmer整波浪紋....又方便又靚!!!




做完壓花之後就整stamp, 因為上次上過free workshop整咭, 所以都對stamp有認識, 可以自動波自己去整!! 呵呵  金銀粉真係百搭呀!!!

終於作戰左4個鐘, 攪到11:30PM呀....真係辛苦晒Olivia呀..........

完成了我的旅遊相記簿!!!!

合成前




合成後




真係好有滿足感呀, 今次o既體驗真係好好, Olivia又教得好, 人又nice, EQ又高, 唔會嫌我o地煩同慢!! 又成日換紙!! XDDD  有興趣o既朋友, 真係可以考慮去AMOR學呀!!! 物有所值喔!!!

13 則留言:

  1. 好靚啊芝士你本花花系列

    回覆刪除
  2. 睇番你地果d,我覺得自己果本唔特別唔夠色彩添! 懶襯色既我....總共用左四隻pattern紙咋。早知唔揀綠色la......

    回覆刪除
  3. 我上左第一堂咋, 我而家好緊張咁等緊2nd class呀.....
    好掛住我既cover呀...
    你既photo album好靚呀

    回覆刪除
  4. CuBie的快樂家庭2010年8月14日 下午4:07

    製成品超靚啦
    哈哈, 點呀? 係咪決定左包班上book binding呀?

    回覆刪除
  5. 同你地1齊上堂好開心~
    老師好有心機好好人~
    芝士本相簿好"芝士"= "優美"=優雅+美麗

    回覆刪除
  6. 好靚呀, 做完拎住本 album 真係好開心

    回覆刪除
  7. 是呀, 我拎住本 album 都係同你一樣會好開心架

    回覆刪除
  8. 好靚啊芝士~ 你好叻女

    回覆刪除
  9. could you tell me how could I enroll this Scrapbooking class? thank you scuba_kitten@hotmail.com

    回覆刪除
  10. 好靚wow.....不枉花左咁多時間去整呀!

    回覆刪除
  11. 好靚呀......我都報左book binding, 9 月上啦...
    下次你地上, 記得搵埋我...我都想join下呀...keekee!!

    回覆刪除
  12. 真係好勁呀!!!!!咁係咪整三堂就整完?

    回覆刪除