2010年2月25日星期四

Book試妝

上星期係wedding expo confirm左酒席同衫之外, 另一樣就係book左試妝!!

由開始search mua, 搵到holala joe yuan, 我就好似中毒咁, 因為佢o的妝好靚, set o的頭又靚又創新, 頭飾都好靚添, 見到佢wedding day同trial o的相真係嘩嘩聲...不過睇埋佢個package之後就冷靜左, 因為都好貴呀.. 而且唔包伴娘化妝同set頭.  心諗out晒budget, 唔好浪費$500試妝啦.

不過之前見到佢會擺expo, 所以去到就去八下啦, 見到阿joe同佢holala同事, 都幾好傾, 了解埋佢試妝只係$200, 仲有9折添, 而家我big day佢又有期, 心諗當俾自己o既禮物試下, 影返o的相留意都係抵啦, 而且阿joe真係化得好靚!

所以諗左一陣就即刻拎左$200出o黎喇! 期待試妝呢!!

沒有留言:

發佈留言