2010年2月20日星期六

又係尖沙咀試衫

今日又去尖沙咀試衫喇...約左Rosebay同berfa.  不過早到就去walk-in睇下其他舖頭, 睇下o的媽咪衫先.

1. 蝴蝶樹

上到去都好多人喎, 不過o的衫比較普通, 唔係我喜歡的, 媽咪衫就ok啦, 不過不失, 不過租一件要件$1,800, 租兩件就每件$1,500.  可以有8折, 不過都好貴..

2. 溫馨

溫馨好似舊式婚紗舖...真係好多衫, 不過就好難揀, 因為o的衫好迫..不過我主力睇媽咪衫, 佢有新款同傳統款, 我同媽咪都想租o的晚裝款, 冇咁老土.. Sharon好好人又好細心咁同我睇衫, 又介紹俾我.. o的款都幾好又多, 問左都係$800租一件, $1,500兩件.

3. Rosebay

原來呢間係我個朋友o既朋友開o既, 所以我book左之後就可以俾我試多一件, 我就試左兩件婚紗, 一件比較vintage, 另一件就有好靚o既拖尾, 再試左一件紅色有黑色lace o既EG, 不過就冇'叮'一聲o既感覺..但係佢o的EG真係幾靚...而家新年o的package做緊promote至月底可以減$500.

Package A: 1WG + 1EG  $3,688

Package B: 1WG + 1EG + 1男禮  $4,888

Package C: 1WG + 2EG + 1男禮  $5,888

Package D: 1WG + 1EG + 1男禮 + 1伴娘  $6,388  (全部package不包括手飾)

4. A Wedding Role

試完Rosebay就行左去A Wedding Role睇下, 佢冇free trial, 所以都係拎上身照下, 佢就樣樣款都有o的, 都有vintage款, EG就ok啦.  不過不失. 不過租5件都$6,680, 好似其他可以free trial又係咁o既價錢吸引o的喎.

5. Princess

Princess 都好多人上去睇, 不過我冇約就冇得試住, 所以都係睇下o的款, 佢平o的o個條line基本上都係bell shape, 我完全唔like啦.  之後睇左佢V.L Collection 就好o的, 多o的A-line同elegant o的o既款. 原來因為加租問題, 所以佢而家冇左樓上o個層喇..  佢offer到9折. 不過大拖尾要加$980.. 睇左一陣發覺都唔係好啱自己, 所以就走喇!

Package A: 2 Gowns $3,999

Package B: 3 Gowns $4,999

Package C: 4 Gowns $5,999

6. Berfa Wedding

Berfa我主要都係試下衫同埋睇下佢賣走o既衫係點.. 上到去個感覺好舒服..揀左o的衫就試左2件婚紗同一件EG, 都冇乜印象, 唯有有一件WG係復古款有荷葉領..不過個荷葉領係紗o黎..唔係lace, 所以好怪, 而且佢o的布料唔係太靚..  不過我睇左佢賣走o既婚紗都幾平, 都係$1,000至$2,000.. 好多都係$1,000左右..可以考慮一下呢!  臨走前著鞋見到佢門口有幾對鞋, 見到一對lace做o既鞋, 問左訂造價錢都係$399.. 都幾ok喎...如果係出面搵唔到好靚o既lace鞋, 可以返去搵佢做呢!!

Package A: 1WG + 3EG  $6,299

Package B: 1WG + 2EG  $5,299

Package C: 1WG + 1EG  $3,999



試完之後, 我都係念念不忘Vanesse 試o個兩件衫呢!!!!

沒有留言:

發佈留言